Venäläismies kuoli saunomisen MM-finaalissa?

www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4

Avainsanat: urheilu on vaarallista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:25

Hulluja on monenlaisia ja vielä vapaaehtoisesti tappaa itsensä kuumuudessa!

Kysyjän kommentti

Kumpikohan saunoja julistettiin voittajaksi, se minua askarruttaa. Eikö ne palkintorahat pidä antaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 06:20

No huh, huh. Palovammojakin vielä. Toivottavasti sauna-kisaa ei enää järjestetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 07:57

Poliisi tutkii turman syytä. Arvela ei usko, että kilpailua järjestetään enää tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 08:16

No useinhan sitä kilpailujajeissa loukkaantuu tai kuolemantaoauksia sattuu.
Tälläisen uhkarohkean hullutuskilpailun loppu ei ole mikään ihme.
Joskos ne miehet pian lyyhistyvät Eukkojensa kannossa. Siihenkin on mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 08:22

Taitaapi todella olla viimeiset kisat tuolla saralla..
Mutta kyllä olisi luullut jo näiden itse tajuavan lopettaa leikin kesken, jokainen täysjärkinen omistaa tasantarkkaan itsesuojeluvaiston ettei edes palovammoja tule..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 09:28

Tämä oli odotettavissa joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 10:40

Tämä tapaus todisti oikeaksi sen minkä kaikki täysin jäjissään olevat ihmiset on aina tienneet : tyhmistä tempauksista ei seuraa kuin vahinkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 10:44

Minusta se on ollut henkensä kanssa leikkimistä paremmin kuin mitään kisailua.Aivan hullua touhua. Parempi kuin lopettivatkin ne kisailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 10:52

Huh ,huh, noita sekopäitä. Ihmisen tarttis ymmärtää että lähtee pois jos ei kaikki toimi.Venäläinenkin 60 vuotias ei ole enään mikään nuori. Eikä nuorillekkaan tollanen kuumuus ole terveellistä.Itse en menisi löylykisaan.Itsesuojelu sanoo senverran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 11:49

näyttää menevän sekin kisa oikein vanhan gladiaattori-kaavan mukaan

"viimeinen hengissä oleva on voittaja"

varmaan virallisten kisojen pitäminen lopetetaan (ei huono juttu ollenkaan) ja jatkossa puolipöhnäiset ukot kisaa keskenään toisiaan hengiltä 'omissa pimeissä kisoissaan'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 19:39

Huh, huh. Hullunhommaa lähteä tälläisella helteella saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 19:41

En ymmärrä löylykilpailuja..onneksi ne nyt kiellettiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 12:42

Hulluus huipussaan, sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 18:21

niinpä niin. tästä voi taas olla montaa mieltä. eipä sitä ole formuloitakaan lopetettu vaikka siellä enemmän ihmisiä kuollu ku saunakisoissa. kaikki turvatoimet oli ok ( tietääkseni ) ja täytyy olla hiukka hullu ku tollaseen lähtee mukaan. ehkäpä pientä sääntöjen uudelleen fiksausta voisis tehdä - tarkempaa syyniä osallistujiin tjn. ymmärrän menehtyneen omaisia kyllä.
ja mikä piru siinä on että aina kun täällä suomessa jotaan tapahtuu - siitä nousee kauhja äläkkä maailmalla?? ei tää mikään luxory elämän kehto ole. paskaa tapahtuu kaikkialla ( anteex sanavalintani ).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 19:58

Oma vika kikkelis kokkelis mitäs lähivät. Ei tarvinu ottaa riehumalla hikeä