Montako venettä osallistui kaljakelluntaan?

Avainsanat: kaljakellunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 18:45

Vantaanjoelle oli kokoontunut 2000 venettä kaljakelluntaan. Huvi sekin paattia jos jonkinmoista ja kaljaa juodaan . Kisahan se on sekin. Siinä on kyllä otsikko, että 2000 Keravanjoelle, mutta sitten puhutaan Vantaanjoesta. Kellujat starttasivat Keravajoen ja Vantaanjoen risteyskohdasta ja päätepiste oli Pikkukoskella.

Lisätty: 07.08.2010 - 18:52

Jokuhan siellä totesi, että ei tässä mitään järkeä ole, mutta on silti hauskaa hommaa.
Poliisien mielestä kellunta on sujunut moitteettomasti.

Lisätty: 07.08.2010 - 18:52

Jokuhan siellä totesi, että ei tässä mitään järkeä ole, mutta on silti hauskaa hommaa.
Poliisien mielestä kellunta on sujunut moitteettomasti.

Lähteet:
yle uutiset

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 20:29

Sirkkaliisa sen jo kertoi.

- Veneessä melankäyttäjä pitää perää ja ruuanlaittaja kokkaa.
- Guin ne sit on loppu, sanoi turkulainen kun ei saanut tummaa olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 21:00

moniakaan niistä ei oikein veneeksi voi sanoa, mutta erilaisia kelluntavälineitä reilut pari tuhatta, aika harmittoman näköistä hupia, toivottavasti pärjäilevät vielä loppupeleissäkin ...

www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...ellunnasta

Lisätty: 08.08.2010 - 15:19

ja sitten se toinen puoli hauskanpidosta

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...=nl-080810

Lisätty: 08.08.2010 - 15:19

ja sitten se toinen puoli hauskanpidosta

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...=nl-080810

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 08:41

parisen tuhatta, kylläpä väkeä sinne pukkaskin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 10:55

En osaa sanoa, paljonhan niitä kellui , vantaassa.Aika kiva juttu nuorilla.Jos eivät keksi siihen taasen jotain hölmöä.Mutta noin kelluntana, ilman häiriöitä, ihan jees.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 18:35

Pari tuhatta kelluvaa viritystä, osa ihan oikeita kumiveneitä mutta uutiskuvien mukaan monenlaista muutakin etäisesti venettä muistuttavaa härveliä. Onneksi sentään pinnalla pysyivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 21:48

Juu. Viisaasti vesillä. Onkohan tuo kuitenkaan hyvä esimerkki vaikka laillista onkin.