Miten ihmeessä tätä miestä ei saada kiinni, herättääkö Turkulaiset pelkoa?

Turun sarja-ahdistelija iski taas
Turussa liikuskeleva naisia ahdisteleva mies iski taas lauantain vastaisena yönä, tällä kertaa Allintie 1:ssä.
Ulkomaalainen vanhalla naisten pyörällä liikkunut mies oli lähtenyt taksista poistuneen nuoren naisen perään ja seurannut tätä rappukäytävään, jossa oli pyrkinyt lähentelemään naista.
Nainen ehti kävellessään varautua tilanteeseen, ja taskusta otettu turvahälytin säikäytti miehen pakoon.
Poliisi sai tiedon asiasta vasta vajaan puolen tunnin kuluttua, eikä miehestä saatu enää havaintoja.
Poliisin mukaan miehen tuntomerkit ovat samat kuin aiemmissakin tapauksissa.
Sarja-ahdistelijasta on tehty jo yli 20 ilmoitusta poliisille.

Avainsanat: naisten ahdistelija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 06:24

Lepsua toimintaa jos tuota ukkoa ei saada kiinni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 19:26

Olisi aika outoa jos minua joku lähtisi ahdisteleen.Kait se täällä olisi joku eläin.Olen senverran kaukana tuosta keskustasta. Tänne tulee yöllä niin pimeää että ei täällä yleensä liiku muut kuin asujat. Niitä todella vähäsen.
Siellä missä ihmisiä enemmän,sillä joukko kirjavoituu.Sairaat ja terveet sekaisin .Nyt vielä vähemmän yhteiskunta hoitaa noita sairaita. Laitoksia suljetaan ja kotiin yksikseen.
Muistan nuorena ,henkikulta oli lähellä lähtöä.Luoja oli jättänyt taksin soittorahan taskunpohjaan,joka oli 20 markaa, kolikko.Paikalla puhelinkoppi ja se soitto pelasti syksypimeällä minut.Olin puhelintorvessa niinkauan kiinni,jotta näin taksin takana.Enkeleitä onko heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 08:39

Tulihan tuosta ilmoitus että niitä on useampi..
Mutta miksi naiset kulkevat yksin aamuyöllä, taksi tuo turvallisesti kottin..
Minua ei yksin pimeellä ulos edes saisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 09:40

Niin,hälyttimiä on nyt myyty turun suunnalla isot määrät.Ihmiset eivät tienneet,että suihkeita ja 100db äänellä huutavia käteviä hälyttimiä saa ostaa kuka tahansa ja niitä on myynnissä tavarataloissakin!Ensin etsittiin yhtä ulkomaalaisen oloista miestä mutta on todettu,ettei kyseessä olekaan"sarjaahdistelija"vaan näitä sekopäitä on enemmänkin.Toivottavasti häiriköt saadaan pian kiinni ja passitetaan kotimaihinsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:25

Kyllhän tuollainen tyypi pitäsi saada ehdottomasti kiinne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 05:59

hälyttimen ostin tyttärentyttärellekkin 130db lähtee ääntä ,just tuollaisia hullija varten sen hänelle hommasin ...mut ainakin yx on nyt pidätettynä ,en sit tiedä onko oikea pidätys ,mut toivottavasti saavat kaikki tiilenpäitä lukemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 09:54

käpälälaudassa on (?)

www.iltalehti.fi/uutiset/201...1_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 21:42

Pitäisiköhän laittaa nätti naispoliisi syötiksi. Leikkilläni minä tuon. Mutta oveliahan nuo tuollaiset ahdistelijat ovat.