Mitä saa ottaa mukaan käsimatkatavaroihin lentokoneeseen. Pitääkö laittaa tavarat läpinäkyviin muovipusseihin.

Aikomukseni matkustaa lentokoneessa kööppenhaminaan, olen epätietoinen matkatavaroitten suhteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 20:55

Kaikki nestemäinen - myös huulipuna pitää laittaa pussiin. Mitään teräviä ei kannata jättää käsimatkatavaroihin - eikä herästyskelloa pattereineen matkalaukkuun. Kannattaa ottaa patterit ainakin pois =D. Nimim: kokemusta on.

Kysyjän kommentti

vastauksesi oli asiallinen ja lyhyt ja ytimekäs , sain siitä tarpeeksi tietoa kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 10:35

tässäpä joku linkki lisää

plaza.fi/matkalaukku/ajankoh...ljetukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 17:21

Tarkoitat siis että rahalompakko, lentolippu ym. on laitettava muovipussiin? Ei.... vaan käsilaukku kelpaa, muovi on hieman halvahkoa matskua.
Nesteet, jos niitä kuljetat on oltaav pienessä muovipussukassa, kts. ohjeet esim. Finnairin sivuilta. Samat ohjeet koskee kaikkia yhtiöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 17:55

Minulla on ainoastaan käsilaukku, josta löytyy lompakko ja passi sekä hiusharja. Ja muuta tilpetööriä. Näitä en ole koskaan pakannut pusseihin, ja hyvin olen kulkenut tullien lävitse. Muut matkatavarani olen pakannut suureen matkalaukkuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 18:42

Ota ohjeet netistä!Siellä on ihan tarkat tiedot.Vaikka Finnairin sivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 21:08

Noista nestemäisistä aineista ovat tosi tarkkoja...että tuoksut hammastahnat ym. parasta laitaa matkalaukkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 21:59

Kaikki varmuusvälineet on pakattava läpinäkyviin pusseihin ei muita kuten rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 19:02

Moi, kannattaa tarkastaa tiedot www.mitamukaanlennolle.fi sieltä löytyy vastaukset yleensä hyvin nopeasti

Lähteet:
www.mitamukaanlennolle.fi