Milloinka seuraava kaljakellunta järjestetään Etelä-Suomessa?

On vähemmän miellyttävää kun raavaat miehet ja naiset ahtautuvat "mäyräkoirien" kanssa kumilautalle

Avainsanat: kiirettä pitää ehtiä mukaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 22:21

Vuonna 2010 kellunnan päivämääräksi on facebook keskusteluissa päädytty lauantaihin 7.8. ja reitiksi tapaninkyläntien silta - pikkukoski (kartta). Lähtö on tavanomaisesti joskus puolen päivän aikoihin.

fi.wikipedia.org/wiki/Kaljakellunta

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5250848469

Lisätty: 07.08.2010 - 00:47

eikä siellä perjntaina näyttänyt olevan ketään salaa harjoittelemassakaan

valperi.blogspot.com/2010/08...ajoki.html

Lisätty: 07.08.2010 - 16:01

tapahtumalla näyttää olevan valtaisa suosio eikä ainakaan alkutunteina niitä lieveilmiöitä juurikaan esiintynyt, harmitonta suvi-hauskaa tähän mennessä

www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Kysyjän kommentti

Kiitos . Eipä ollut venettä, ei kaljaa, saatikka jokea. Hyvinhän se meni ilman niitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 05:27

"Kaljakellunta on kaikille avoin tapahtuma, jolla ei ole virallista järjestäjää. Ideana on, että joka vuosi satunnainen määrä ihmisiä kelluu halvoissa kumiveneissä (tai muissa kelluvissa välineissä) pitkin Keravanjokea. Fiilis on tärkeintä samoin kuin oikea asenne. Säällä ei ole niin väliä."

Tänään järjestetään, mutten ole lähdössä kellumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 10:44

Facebook linkki sinulle

www.facebook.com/group.php?g...amp;v=wall

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 17:30

Tänään se on ollut. En kuulu nuorisoon joten se jäi väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 20:18

Mielenkiintoisia bileitä. Itse katselin viime viikonloppuna vaahtobilettäjiä.