ehtoota napsun väki ! olettekos jo löytäneet kanttarellrejä metsästä ?

just tulin ja saalis oli perattuna yksi kahvikupillinen , mut kyl siitä soosi tulee ainakin makua sihen ...soosin :)

Lisätty: 06.08.2010 - 22:39

hups taas tuli kirjoitus virhe .. hyi minnuu ... siis kanttarellejä onkohan tuokaan oikein .. nyt alkaa jo silmäluomi haitata tätä txt , kun toinen silmä nukkuu ja toinenkin yrittää kovaa vauhtia .. jotta hyviä unosia napsulaisille !

Avainsanat: kanttarellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 22:27

Löysimme 27.6.2010.Ktso matkakuvat Sastamala.

Kysyjän kommentti

teillä olikin hyvä apaja siellä ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2010 - 05:28

En ole löytänyt. Mutta herkkua ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 07:51

Ei ole löytynyt vielä, jos löytyy sisareni tuo niitä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 08:52

En ole etsinyt mutta ei niitä tavallisestikkaan ole täällä päin.Kyllä tuolla idän suunnalla on niitä .Meillä on niin kuivaa että marjatkin kuivuneet varpuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 11:08

En metsästä ole löytänyt mutta Turun Torilta myyntitiskiltä kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 22:05

En ole vielä metsästä löytänyt niitä herkkuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 22:42

ei ole löydetty, ei ole edes etsitty, senkin ajan käytän kuhan narraamiseen
(tunnen kalat huomattavasti paremmin kuin sienet, ei tule vahinkoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 10:42

En ole käynyt sienimetsässä nytten lainkaan.Tuoreina hyviä kanttarellit kyllä ovat. pakkasesta otettuna niissä kitkerä paha maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:48

En ole edes etsinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 20:16

Ei taida olla toivoakaan löytymisestä. Kuivuus iski rajusti sienipaikkoihin.