Oletteko uinut koskaan meressä?Minä aloitin tämän aamun menemeällä Oulun Edenissä olevaan meree uimaan.Ja tämä oli minulle eka

kerta.Vesi tuntui tosi kylmältä siitä huolimatta menin mereen uimaan.

Avainsanat: meressä uinti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 20:22

Kyllä meressä uiminen on mielestäni paljon mukavampaa kuin järvessä.Se on makuasia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 20:28

Olenhan minä, kun meri on aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:42

On tullut uitua.Lapsena olin konekkarin leirillä ,siellä oli pakko uida vaikka oli kylmä kesä ,vettä satoi ja hampaat kalisi yhteen ,huulet sinisenä.Se on aika kevyttä kun on suolaista vettä.Muuten tänäänkin uin 1.5km.Oli lämmintä ja ihanaa.

Lisätty: 06.08.2010 - 20:44

Muuten ,äitini koti Oulussa ,kiimingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:05

Joskus vuosikymmeniä sitten saunoin ja uin Snappertunassa. Oli jonkun liiton lomapaikka.
Lauttasaaressa ollessa olen myös uinut meressä.
Merivesi kantaa paremmin minun mielestäni kuin järvivesi. Tai sanoisin on kevyempää uida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:21

Kyllä saaressa ollessa tulee uitua meressä..on tosi virkistävää näin helteellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:24

Olen monessakin paikassa. Ehkä hurjin "uimaranta"oli kuitenkin Madeiralla. Osalla Madeiran uimarannoista voi nimittäin laskeutua mereen uimaan esimerkiksi tikkaita pitkin suoraan kallion tyrskyihin. Tässä kuva paikasta. www.elisanet.fi/eric.totterm...Lobos1.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:32

joo ikäni asunut liki merta ...mutta on myöskin lammet,järvet ja joet tutuiksi

...itämeriessä ja noissa isoissakin merissä olen pulikoinut ulkomailla käydessäni ..ne isot meret vasta kelluttaakin ja ovat suolaisia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:41

En kotimaassa mutta matkalla ja olikin uskomaton aallokko joka vaikutti rannalla ja katselin kauempana kun oli uimareita niin heitti mokoma suolavedet suuhun ja vettä ostamaan. Taisi olla Teneriffalla. Vesi oli lämmintä ja musta laavahiekka polttavaa. On se vielä kokeiltava täällä pohjolassakin. Meri on vaan niin kaukana ja järvet lähellä että ei ole tullut käytyä vaikka pitkin rannikkoa olen liikkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 22:56

tottahan toki, meressä uiminen vasta uimista on ...

meressä minä aikoinaan opettelin uimaankin ja sittemmin olen uiskennellut melko monessa meressä eri puolilla tätä palloa

tylsintä se oli Kuolleessa Meressä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 23:09

Olen uinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 23:35

olen mutta vain ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 06:56

siellä sun täällä meressä polskinut. reissunpäällä ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 07:32

Kyllä minä olen uinut meressä pienestä asti, meren äärellä kun olen koko ikäni asunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 10:28

On tullut uitua meressä niin kotimaassa kuin ulkomaillakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 14:11

Kylläpä on tullut uiskenneltua useammassakin meressä eri puolilla maapalloa. Vähiten Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:49

Suomessa en ole juuri meressä uinut, mutta tuolla Etelä-Euroopan suunnalla monta monituista kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 20:15

Eräätkin kerrat, mutta rannat eivät ole kuuluneen kotimaalle.