Huomasin äsken tallettaneeni v-98 MERITA pankkiin 4000mk!Nyt ihmettelen onko koko pankkia enää?Säästökirja on,mistä voin kysyä?

Eihän tuo vissiin euroissa paljon ole mutta ois se kiva nostaa sekin jos tietäisi mistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 20:58

Nordeaan menisin kysymään.. Meritahan muuttui Nordeaksi joskus...

Kysyjän kommentti

Näinhän se kaikessa yksinkertaisuudessaan oli...Kokonaiset 3 euroa oli korkoakin kasvanut...;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 21:00

Jos minun tililläni olisi, niin kyllä selvittäisin onko sitä enään olemassakaan. Jos kerran Meritan pankissa olet silloin ollut asiakkaana, niin onhan se silloin rahoissasi huomioitu. Onko se Merita nyt Nordea.
En muista, muuttuvat niin usein nimet kuin omistajatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:09

Entinen Merita on nykyään Nordea..eiköhän Nordean kautta asia selviä,kun kyselet..Onhan se kumminkin aika paljon rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:24

Nordeasta löytyy rahasi, muuta kun menet kysymään. Vähän vastaavanlainen tilanne on sattunut itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 22:30

Mikäli siirsit tilitäsi eikä siellä ole tiliä niin todennäköisesti tulee takaisin , mutta ota dokumentti mukaan ja käy Nordeassa varmistamassa asia missä rahat seikkailee. Olen joskus maksanut tunnollisesti autonkäyttömaksun olemattomalle tilille ja ajelin huolettomasti, mutta varmistin asian onneksi niin rahat oli palautunut tililleni. Yksi väärä numero ja jostain syystä se hyväksyttiin . Kyllä pyyhin hikeä ja maksoinn välittömästi ja otin printin kun se ei välttämättä näy heti. Kyllä pelästyin todella mikä mok oli sattunut.

Lisätty: 05.08.2010 - 22:37

Luin huolimattomasti kysymyksen eli 98 4000 mk eiköhön ne tallessa ole. Mikäli tili li lopetetaan niin silloin nostetaan rahatkin. Olen itse vaihtanut tahtomattani pankkia mutta rahat ei ollut hävinneet mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 22:39

Entinen merita kuuluu nordeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 23:30

Jos nordeaa käytät vielä niin olet varmaan jo rahasi syönyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 08:58

Soita Nordean palvelunumeroon 02003000 saat sieltä nopeimmin tiedon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 09:32

Marssi lähimpään Nordean konttoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 10:41

hiukka sinuu pelottelen , mut just luin , et joku hemmo oli mennyt hakemaan kirjaltaan rahoja ja koko tili oli lopetettu .. toivottavasti ei niin käy sinulle , mutta mene sinne nordeaan ja heitä se säästökirjasi tiskiin ja sano rahat tai henki :)) tai jätä toi henki sanomati .. ei tule sinitakit sit sinnuu hakemaan talteen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:31

Mikään ei huku minnekkään. Mene kirjan kanssa pankkiin ja pyydä heitä selvittämään asia. Kaikki käyttämättömät tilit siirretään sellaiselle koontitilille. Ne kyllä löytyvät. Saattaa kestää jonkin aikaa, mutta pitäisi löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:58

Hyvin ovat taineet markat kasvaa korkoakin siellä "sukanvarressa" Meritan tilillä. Toivottavasti saat rahasi takaisin.