Taas uhkailtu uudella myrskyllä ensi viikolla, mitä mieltä?

En muista milloin on tällaisia myrskyjä Suomeen iskenyt useita...ja itä Suomeen taas tuo luvattiin..

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...amp;ref=fb

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 21:02

No sitähän se on, me pienet ihmiset emme voi sille mitään. Järeämpi voima on, joka meitä pyörittelee.
Onhan se hyvä, että on joku joka sanoo missä kaappi seisoo.
Eihän niistä tuhoista kukaan iloissaan ole, vallankaan silloin jos koskettaa omaa omaisuutta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, me todella emme voi luonnonmahdille mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 20:38

Kyllä saisi myrskyt jo loppua..on tehnyt todella paljon tuhoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:26

Kauheaa, kauheaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 22:33

Valitettavasti koskee kaakonkulmaa jossa on 150 000 kesäasuntoa mm. Eli meillepäin. Hiukan hirvittää kun katselee noita tuhoja mitä on tapahtunut muutamassa sekunnissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 22:43

Ei yhtään saisi tulla lisää.Mutta joku korkeimpi meitä komentaa.Se on niin kamala kokemuksena muistaa vuosia.Sanoi 85v.askin olin sodassakin mutta tälläistä en ole ennen kokenut.Kauhistuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 23:34

Tuolla Mexikonlahden rannoilla ne ovat jokakesäisiä, ei se helle sen kummempaa tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 06:16

Luonto näyttää voimansa meille. Ihminen nöyrtyköön sen edessä, muutahan emme voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 08:59

Odotetaan mitä tuleman pitää. Minkäpäs näille voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 09:34

Se on sitten varmaan Susanna- tai Klaara -myrsky. Vaan kyllä jo myrskyt yhdelle kesälle riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:55

Nyt ollaan tuon ko. viikon maanantai-illassa. Tänään vielä oli + 29 eikä paljoa viilenemisestä ole tietoa. Kohta alkaa pelottaa mitä se tällä kertaa tuo tullessaan, entinenkin ravisteli niin rajusti.