Millaisia ajatuksia herättää tällainen uutinen?

uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a...5259111592

Lisätty: 05.08.2010 - 17:48

Niinpä, ihminen on pedoista julmin. Minua itkettää tuollaiset uutiset ja sen jälkeen raivostuttaa.

Avainsanat: julmuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 17:51

Käsittämättömän raakaa ja julmaa. Eikä riittänyt, että aviomies pilasi nuoren naisen ulkonäön ja elämän vaan sai sille jopa eräänlaisen hyväksynnänkin.
Miksi me ihmiset voimme olla niin pahoja toisillemme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 17:44

ei voi olla totta .... paitsi että on ....

mitähän mahdollisuuksia meillä on koskaan oppia ymmärtämään toisiamme ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 18:22

uskonnon varjolla tehdään paljon pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 18:57

Samaa mieltä olen että uskonnolla on taas tässäkin syynsä..
sääli tulee naista...
Itse tulee tyytyväinen olo kun on syntynyt Suomessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:17

Surkeaa. saa todella olla iloinen, että on syntynyt Suomeen. Yleensä maahan, missä on tasa-arvo paikallaan.
Miehethän tässäkin ovat pääpukareina. Uskonnolla on tehty ja tehdään paljon pahaa.
Usko ja uskonto ovat kaksi eri asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:33

Surullista, haikein mielin luin uutisoinnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 23:38

Siellä Afganistanissa jenkit yrittävät opettaa omaa uskontoaan niille. Saa nähdä koska oppi menee perille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:54

On kauhean julmaa kiduttamista.Ilman mitään syytä.Kokeillaan kuinka paljon ihminen kestää. Tehdään kokeita .Olisi kivaa jos kiduttajat joutuisi itse samaan.Eikö jo oppisi jotain.Ihmisessä on hyvä ja paha henki.Kumman haluaa valita.SAiraita tuollaiset ihmiset.Mietin mikä on tuollaisen ihmisen sisällä kun tekee noin raakaa. Itsepuolustuksen ymmärrän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:46

Tuollaisissa tapauksissa alan epäillä vähäisintänikin uskoani tuohon yläkerran ukkoon. Miksi tuollaisia asioita sallitaan tapahtuvan. Uskon varjolla saa näemmä tehdä mitä vaan, olen sen kyllä ennenkin todennut ja sanonut.