Millainen ihminen on narsisti?

Avainsanat: narsisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 15:23

Tässä linkki Wikipediasta...

fi.wikipedia.org/wiki/Narsis...onallisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 15:55

Tuo wikin linkki on melko hyvä. Itseään täynnä oleva ihminen jossa ei mielestään ole mitään vikaa aina haetaan syy jostain muusta ja haluaa alistaa toiset kuten linkissä oli psykopaatin kanssa ei suurta eroa mutta yhdistelmä on ikävä. Valitettavasti on omakohtaista kokemus ko. ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 17:46

Itsekäs, ei ota toisten tunteita huomioon, osaa esittää fiksua ja muutenkin älykästä vieraille mutta lähiomaisille on täysi piru. Hyvä manipuloimaan läheisiään ja saa muutenkin ihmiset helposti puolelleen. sairas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 18:17

Hyviä vastauksia, ei mitään lisättävää. Narsisteista kannattaa pysyä kaukana, ovat tuhoisia läheisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:38

Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 23:39

Valperi vastasi puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 16:49

Erittäin itserakas, itsekeskeinen henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:43

Timpan vastaus osui nappiin. Itse asun sellaisen kanssa.