Onkos jossain muualla yhtä reipasta meininkiä kuin Turussa ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...uutiskirje

vai onkos teilläpäin käytössä muita konsteja selvitellä välejään ?

Avainsanat: disko vaarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 08:03

Ihmissyöjä siis liikkeellä..hui. Siitähän voi tulla jokin tartunta pahimmassa tapauksessa. Täällä meillä käytetään vaan perinteisiä konsteja, nyrkkiä, puukkoa, kirvestä ja halkoa....

Kysyjän kommentti

joo parasta se on halolla tai kirveellä, ei tule HIViä eikä muita pöpöjä ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 20:47

Harvemmin täällä Turussa purraan ( enpä muista ennen lukeneeni), mutta taas tällainen juttu lööpeissä...

Mutta onhan tuo tietenkin niin että poikkeus vahvistaa säännön, ilmeisesti siksi lööpeissä...

No Turku taas kartalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 21:32

En ole aikaisemminen tuolaista kuullut...pitää varmaan alkaa varomaan tanssiparketteja..että ei käy samalla tavalla..Hyvä varoitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 21:40

Joko se entinen työkaveri on taas riehunut siellä. Onhan noita korvia haukkailtu monessakin paikassa mutta hoito on ollut vähän asiallisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 22:16

Hyvä etten ollut uhri, olisin jo vainaa, sillä marevan tekee veren juoksevaksi.
Timpan korvia on tainnut pusuhuulet purra, luulen minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 08:08

Muistan lapsuudessani yhden tapauksen, kun olin piikomassa lapsia.Minun piti lopetaa jostain syystä ja toinen tuli tilalle.Se tyttö oli talon tuttu ja hesasta.Talossa pieniä miehen alkuja 2.
Uusi tyttö oli ekaa päivää hoitamassa ja mun piti vielä olla kaverina, niin toinen pojista puri tuota tyttöä niin kovaa poskeen, että tyttö lähti pois kotiin.Eikä jäänyt hoitamaan pikku miehiä.Muistan kun poski turposi kamalaksi.Että kait ne ottaa menneestä mallia. Kaikkihan palaa takaisin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 09:31

Kyllä täällä meillä päinkin on ravitolaillan päätteeksi välejä selvitelty niin, että tappelupukari puraisi toisen korvasta palan irti. Ja kun sitä palaa ei mistään löytynyt niin ilmeisesti puraisija oli myös nielaissut sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 11:21

Raaseporin Mustiossa oli ravintoloitsija opettanut asiakasta lihanuijalla sairaalakuntoon viikonlopulla. Vahinko vaan ettei VN-lehdestä ole nettiversiota (tiistai).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 13:11

Eilen illalla tuli myöhään RossKemp-"dokkari" Belice,Väli-Amerikasta ja kaupungin jengistä,jolla ei ollut varaa aseisiin,mutta tunnettin nimellä "Koiratarha".Jengiläiset purivat kasvoon,kaulaan yms.kovin raatelevan eläimellistä.
Kannattaisin pesismailoja hampaiden sijasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 14:55

Muistan miten kauan sitten Suomi-laiva tuli risteilyltä vesijärven satamaan Lahdessa ja siinä rannalla etsittiin jonkun nenänpäätä kun joku oli puraissut kaverilta nenun.Eipä löytynyt silloin ja olisko tuota enää pystynyt takaisin ompelemaankaan?Naantalissa jokunen vuosi sitten erään kaverin tyttöystävä suudellessa puraisi sälliltä ison palan kielestä.Tyksissä olivat ommelleet takaisin mutta ei pysynyt...Jos Raision suunnalla näet n.40v kaverin sössöttävän selvin päin niin saattaapi olla tämä uhri....

Lähteet:
Riita ja rakkauskin joskus vaarallista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 21:48

No, huh huh. Eipä ole kukaan noin päässyt puremaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 19:15

Sekopäistä touhua - kaikkien muiden paitsi urhin osalta. Toivottavasti vie asian eteenpäin.