Meneekö laiva Votsalakiasta suoraan Turkin Kusadasin kaupunkiin.Vai pitääkö bussilla mennä Vahtiin ensin? Sieltä sitten laivalla Siis Saamokselta Turkkiin

Finnmatkojen retki Turkkiin.En viitsisi istua bussissa tuntia Votsalakiasta Vathiin ennen laivaan menoa.

Avainsanat: kreikka samos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2010 - 14:43

Ei mene laivaa Turkin kusadasiin Votsalakiasta vaan Samoksen kaupungista jonne pitää mennä joko paikallisbussilla tai sitten vuoktaatulla autolla/taxilla. Matka on aika pitkä ja bussivuorot ei kovin tiheitä.
toissa kesänä olimme Votsalakiassa elokuun lopulla
Samoksen kaupunki on toiselta nimeltään Vathy.
Laivareissuja ei kannata ostaa FM:ltä vaan paikallisista matkatoimsitoista ellei nyt sitten halua maksaa extraa FM:lle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 20:26

Jos Kusadasista pääsee Samokselle uskon että niin on myös toisin päin...
Itse menossa Kusadasiin 26 päivä ja olen lukenut että Finnmatkat myy näitä livamatkoja Samokselle jossa saa omatoimisesti kulkea heidän antaman kartan mukaan..

Lisätty: 04.08.2010 - 20:34

Mene Finnmatkojen sivulle kohtaan lue lisää matkakohteestasi minulla lukee näin omatoimisen retken kohdalla

Samos
Voit tehdä päivän kestävän laivaretken kreikkalaiselle Samoksen saarelle
Kusadasista joka päivä. Voit tutustua retkellä Samoksen kaupunkiin,
katsella linnoituksia, käydä museoissa, nauttia kreikkalaisen lounaan tai
viettää aikaasi jollakin saaren monista rannoista. Samoksen kaupungeilla ja
kylillä on yhteinen historiallinen tausta, mutta samalla ne eroavat toisistaan
mm. uskontonsa, ihmisten mentaliteetin ja kaupunkien arkkitehtuurin
suhteen. Retki on suunniteltu tehtäväksi omin päin ilman opasta. Annamme
mielellämme vinkkejä siitä, mitä Samoksella kannattaa nähdä ja tehdä.
Lippu varataan oppailta ja maksetaan heille. Ota passi mukaan
matkavarausta varten. Hintaan sisältyy nouto hotellista ja kuljetus satamaan
ja takaisin hotelliin.