Oletko käynyt Viherlandiassa ? Minä kävin

Olimme eilen fiherlandiassa päivä reissulla emäntäni ja minä pyörätolineni. Päivä oli hieno sisääntuloonne oli laitettu luiska pyörätuolia / rullaattoria käyttäville. Opaskartta oli hyvä että tuli kaikki nähtyä, erityisesti kipsi patsaat kiinnostivat minua. Lattiat olivat tasaiset ja pyörätuoli ystävälliset. Inva wc oli hyvin informoitu ja hieno. MUTTA kuumana päivänä tulee jano Päätettiin juoda kylmät kaljat mutta teillä se ei onnistu pyörätuolin kanssa. No menimme jäätelö paariinne ja ulkoilmaan varjon alle. Pois tulo oli mahdotonta 8cm korkean kynnyksen takia pyörätuolilla ja muuta kautta sieltä ei päässyt pois. Kerro minulle mitä aiot näille epäkohdille tehdä vai oliko tämä täyttä skeidaa. Oletan että vastaat

Hei!

Kiitos palautteestanne. Asiakkailta saamamme palaute on ensiarvoisen tärkeä,
sillä sen avulla osaamme kiinnittää toiminnassamme huomiota
parannustoimenpiteitämme mahdollisesti kaipaaviin epäkohtiin.

Mukava kuulla, että käyntinne Viherlandiassa on pitänyt sisällään
positiivisiakin kokemuksia, vaikka terassilta poistuminen on aiheuttanut
oman haasteensa. Olen pahoillani tästä mainitsemastanne epäkohdasta ja
pyrimme korjaamaan liuskan puutteen ko. oven kynnyksen kohdalla kuntoon
mahdollisimman pikaisesti.

Tulevan syksyn aikana saamme käyttöömme myös asiakashissin, joka helpottaa
asiakkaidemme liikkumista kahvila-ravinto Eedenin ja Viherlandian
myymälätilan välillä.

Mukavaa kesänjatkoa teille ja läheisillenne!

Ystävällisesti

Erja Mäkelä
toimitusjohtaja

[email protected]
puh 010 617 1911

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 13:29

Olen käynyt Viherlandiassa. Viihtyisä paikka. Kokemuksestasi näemme, että aina kannattaa kertoa epäkohdista...muutenhan niihin ei tule korjauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 13:38

En ole ainostaan Tahvosetissä: www.puutarhatahvoset.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 13:55

misäs tämä landia on.. itähelsingissä joskus käväsin , mut se tais olla enenmän sellainen talo jos kyl myytiin niit kasvei .. tuolla ruissalon kasvitieteelisessä olen useinminkin poikenut ja se taas on turkkuses .. suosittelen .. poikeamaan , jos turus piipahdatte .. mut hyvä , et laitoit palautteen ja sait sihen myöskin vastauksen .. toisella kerralla , kun sinne poikkeat , niin onkin jo hissi millä pääset sit kulkemaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 14:13

Viherlandia, olen käynyt alkukesällä. Nyt varmasti olisi paljon nähtävää, kukkasia ym.
Sijaitseehan tämä naapurikaupingissani Jyväskylässä. Tosi hieno paikka.
Ja hyvä palvelu näkyy olevan, kun kirjeeseesi on vastattu hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:27

Muutaman kerran vuodessa käyn Viherlandiassa ja onhan se hieno paikka. Itse tykkään erityisesti niistä papukaijoista! Harmillista, ettei siellä pääsee pyörätuolin eikä oikein lastenvaunujenkaan kanssaa joka paikkaa.
Hyvä lettupino, että laitoit sinne suoraan viestiä, sillä sillä tavalla varmaan nuo epäkohdat hoituvat varmimmin pois päiväjärjestyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:37

Eipä ole tullut käytyä...
pitäisi varmaan avartaa katselmusta joskus tuohonkin suuntaan..
Mutta olen käynyt melko usein Turun kaupungin puutarhassa siellä on useinkin tullut käytyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 04:18

eipä ole tullut käytyä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:56

Aina kannattaa lähestyä ongelmissa. Niihin monesti jopa puututaan. Toivotaan että korjaavat kuten lupaavat.