Miten alkoi sinulla tämä keskiviikko?

Meillä heti kuuden jälkeen aamuherätyksen antoi melkoisen raju ukonilma, jota riitti lähes kolme tuntia. Vettä tuli kaatamalla ja sen päälle viimein alkoi aurinko porottaa. Ilma on nyt siis kuuma ja kostea.
Ukkonen ei onneksi aiheuttanut vahinkoa, kun kaikki mahdolliset töpselit oli kiskottu irti seinästä. Rankkasade sen sijaan pisti kesäkukat aika huonoon kuntoon ja sen myötä ulkoportaat ja terassi ovat todella sotkuiset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 15:29

kevyesti,
tallustelemalla paljain jaloin yöisen sateen jäljiltä kostealla pihanurmella,
aamulla ilmakin oli raikas, nyttemmin se on muuttunut hautovan kosteaksi helteeksi,
pitäis varmaan hankkiuta taas rantaan ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 13:31

Ukonilma oli täälläkin ja äskettäin alkoi arska paistella. Vapaapäiviäni viettelen laittamalla kuvia napsuun. Kohta pyöräilemään ja tarkastelemaan puutarhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:24

Hermoratakokeessa käyty ja ratkesi että todella minulla on tuo pohjelihashalvaus...
Tuki asian on omalääkärini saanut pistettyä apuvälinelainaamoon, joten huomenna soitto sinne ja luultavasti jo huomenna on tuo tuki jalassani... (toivotaan)
Nyt täs netis killittelen hetken kunnes on tuo ruuan laitto pikapuoliin..
Ja ilta se vaan jotenkin pakkaa kulumaan, netis, telkkarin ja mieheni parissa...
Tänään on pikkuisen silloin tällöin sataa ropissut, ei sen ihmeempää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 20:24

Meillä taasen yöllä 2 aikoihin kova ukonilma Ja sade.Taivas oli ihan valkoinen ja välillä tuli kun pommi olisi putonut. Onneksi ei ihan päällä, meni pikkusen sivusta.Mutta silti kamalaa.Yö meni valppaana .
Siis Riihimäellä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 21:46

Työn ilolla..ensin kävin 97 vuotiaan muumelin luona siivoamassa....Siten jatkoin matkaa toiseen avustuspaikkaan..missä avustin pyörätuli ihmistä..ja ulkoilimme ihanassa Kotkan Sapokan puistossa..meillä oli tosi hauska päivä yhdessä....sain kokea suurta työn iloa....ja huomenna jatkuu ilo ,kun lähdemme Kotkan markkinoille....on todella ihana iloinen avustettava..vaikka on pyörätuolissa..harvoin tervekään ihminen on niin iloinen,kun tämä sairas nuori nainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 11:25

Niin olikin kysymys keskiviikko aamusta. Siis eilisestä. Kiukkuisena ylösnousu, kun fyysinen olo oli huono..
Suutuin kivuilleni, jotka pyrkivät mukaani päivän hommiin, vaikka saisivat rauhassa käyttä vuodettani
päivälläkin. henkisesti kokosin itseni ja lähdin kulttuurilaitokseen kirjastoon siis. Jossa vaeltelin kuin jotain etsien. Ja sieltä kyllä löytyy joka kerran jotain kotiin tuotavaa. Aika meni ja nyt on jo torstaiaamu kun kirjoittelen tätä.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:52

Neljän herätyksellä alkoi keskiviikkoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:51

Tuo keskiviikko alkoi aamulla kylässä heräten aurinkoiseen kesäpäivään.