Millaisia tunnelmia/ajatuksia herättää kaunis iltarusko?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Konnevesi

Avainsanat: konnevesi ilta rusko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 21:36

Erittäin kaunis ja rauhoittava näky. Tuossa tulikin sanonta jonka olen kuullut myös päinvastoin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 10:16

Seesteisiä ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 10:37

pintaan kuivunut päivän hiki pitäisi huuhdella pois, pulahtaminen mereen tulee ensimmäiseksi mieleen, niin on monesti näissä tunnelmissa tullut tehdyksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 12:25

Iltarusko,aamup---a....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 12:37

Auringon nousua ja laskua katsellessa mieli hiljenee kauneuden edessä. Toiveessani on päästä katsomaan auringon laskua Versaillesin peilisaliin; näin eilen ohjelman, jossa asiasta kerrottiin. Toinen toiveeni on päästä katsomaan auringon nousua Egyptiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 13:03

Minä olen saanut kokea monessa maassa ja veden äärellä kauniita iltaruskoja, viimeksi heinäkuussa Kyrösjärvellä, oli erilainen mitä täällä meren äärellä. Värikkäimmät ja kauneimmat olen nähnyt Välimeren auringon laskussa ja Turkin , Bosborin salmessa, ja aamut kauniin punaisen kultaamat huvilat rinteillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:30

Voi romanttisia lämpöisiä ajatuksia silloin tulvii päähäni, mikä on ihampaa kuin olla jonkun lätäkön reunalla ja katsella iltaruskoa WAU!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 08:17

Illat ja aamu aikaiset on kauniita ja rauhittavia katsella.Sulla oli kyllä upeita kuvia siellä matkakuvissa. Oli ilo katsella. KIitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 10:54

Iltaruskon aikaan istun järven rannan laiturilla ja katselen kun päivänkehrän punertava valo häviää järven
aaltojen syleilyyn. Pensashanhikin kukat loistavat keltaisina täplinä ruohikon reunassa.
Kaukaa kuuluu kyyhkysen kumea huhuilu, suuren kallion takaa.Illan edetessä metsän reuna käy tummemmaksi, tähdet putoavat lähemmäksii ja kuu kurottautuu maata kohden.(tietäneekö tuo, että olen ns. kuuluhullu, on liskejen yö edessä)
Auringon lämpö vielä väreilee veden pinnalla. Aivan kuin tuntisin metsämarjojen ja luonnon moninaiset tuoksut. Haluaisin kahmalollisen kerärä niitä talven syliin.
Tähdet ovat tulleet kirkkaimmiksi illan pimentyessä. Ranta on autio on vain minä ja kalliot.
Kuu luo säteitään veden värähtelyyn.
On suuri hetki, kuuntelen Luojan hengitystä luomassaan yössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:53

Rauhaisa näkymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:46

Ajatuksen että huomenna on kaunis päivä.