Huomenta napsut. Ensimmäinen nimenihän on Asta, joka ei ole kutsumanimi, mutta nimpparinihan tiedättekin...siis kuinka ne meni??

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Konnevesi

Lisätty: 04.08.2010 - 09:35

No joo.Saatte uskoa, että olen kuullut tämän kesän nimppareistani ja varmaan nämä bileet jäävät historiaan. Ensi vuonna otetaan vähemmän tärpättiä ettei mee hulinaksi taas....

Avainsanat: jälkiä myrsky asta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 09:27

pistitpä oikein kunnolla hulinaksi,
jälkien siivoamiseen vierähtää hulppeasti aikaa,
niinkuin kunnon bileiden jälkeen tuppaa käymään

(ota ensi vuonna vähän rauhallisemmin toivoo metsäliiton väki)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille "osanotosta". Ensi kesänä juhlitaan hillitymmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 10:47

Niinhän se menee, että järki pois vaikka tärpätillä. Hurjannäköistä jälkeä on Asta tehnyt.
Tuolta löytyy 29 heinäkuuta kulkureitti videolla. Valitset sieltä vain päivämäärän, niin näkyy biletyksesi jäljet.

www.nordicweather.net/index....mp;lang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 12:27

Vietin Astanpäivää Ahvenanmaalla ja siellä se oli aurinkoinen ja helteinen. Mutta ihan muutaman kilometrin päässä kotoani oli Asta puhaltanut kerralla keuhkonsa tyhjiksi ja satoja hehtaareja metsää maan tasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:29

Täällä Turussa oli kaunista, mutta pappa4 pisti sinun töittesi jäljet linkille HEH HEH!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 17:41

Voi Asta minkä teit, hyvä ettei nimeni ole Veera. Täällä keski-Suomessa Veera tulistui kanssa tänään toden teolla. On sairaalakäyntejäkin kuuleman mukaan tullut. Kylläpäs nyt akat on pahalla päällä, koettakaa nyt ukot antaa vastarintaa. Tantereilla tavataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:55

Voihan Asta mitä sait aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:44

Älä huoli, perässäsi tuli Veera, joka ei nimestään huolimatta tällä kertaa niin kaunis ollutkaan.