Vielä jäi vaivaamaan yksi asia Käytätkö miten kevytlevitettä leivällesi vai Benecolia. Entäs ruoan valmistuksessa?

Itse minä kyllä kalan paistan voissa pannulla ja kyllä se uusien perunoiden kanssakin voi on hyvää.
Lipsun sitten joskus, ei kait se niin nokon nuukaa ole noille kuiville nivelille.

Avainsanat: margis vai voi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2010 - 07:50

Olen ollut jo muutaman kuukauden vähähiilihydrattisella ruokavaliolla, eli olen karsinut ravinnostani pois lähes kaikki hiilihydraatit. En siis syö leipää, en perunaa, pastaa, riisiä enkä tietenkään sokeria enkä sokeroituja tuotteita. Kahvin kanssa käytään aimo lorauksen kermaa, kananmunat ja ylikypsän palvikyljen paistan voissa. Kolesteroliteoria on muualla maailmassa kumottu, Suomessa siitä halutaan jostain syystä pitää kynsin hampain kiinni.
Voin hyvin, olen virkeä aamusta iltaan ja jaksan puuhailla kaikenlaista. Suosittelen muitakin kokeilemaan !www.dojolaiset.com kertoo enemmän aiheesta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuli tietoa vähän vhh ruosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2010 - 23:16

Keijua leivänpäälle, kalat paistetaan voissa, wokki yleensä rypsi- tai oliiviöljyssä, nämä kotosalla, vieraissa sitten syödään mitä tarjotaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 02:35

Leivän päälle Becelliä,kalat paistetahan voissa ja wokki paistaa kasvisöljyllä.Näin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 08:41

rypsi- tai oliviiöljyä ruoanvalmistuksessa, leivälle beceliä , pullantekoon voita, sämpylöille öljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 09:09

Meillä leivän päälle Keijua ja paistamiseen Rypsiöljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 09:16

Leivän päälle laitan Benecolia, sitä oliivia. Kalanpaistoon oivariinia ja ruuanvalmistuksessa useimmiten rypsiöljyä. Salaateissa oliiviöljyä. Näin on ollut niin kauan, kuin muistan ja tuotteet olleet olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 10:59

Oivariinia ja voita. Kumpaistakin käyttelen ja runsaanlaisesti. Kärrynrasvat ovat sitten ihan omassa sarjassaa. Niitä en käyttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 12:27

Komppaan Hurjattaa ja Pappa4:ää. Margariini on myrkkyä, en vaaranna terveyttäni moisilla lisäainepommeilla. En liioin käytä rypsiä, en rapsia vaan hyvälaatuisia oliiviöljyjä, kookosrasvaa ja ehtaa voita. Kannattaa käydä tutustumassa Hurjatan suosittelemaan dojolaiset -sivustoon.

Lisätty: 04.08.2010 - 15:44

Kaupasta saatava kookosrasva on teollisesti jalostettu ja sisältää transravoja ja transrasvojahan tulisi välttää. Luontaiskaupoista saa ehtaa kookosrasvaa myös luomuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 12:29

Beceliä leivälle, kala paistetaan, kakut leivotaan ja uudet perunat herkutellaan oikean voin kanssa, muuten suosin paljon oliivi- ja rypsiöljyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 15:35

En mä ainaskaan ole Flooraa unohtanut joten sitä löytyy kaapistani aina kahta versiota, mieheni käyttää punaista ja minä itse vihreää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 21:35

Benecolia sitä oliivia.Rypsiöljyä, auringonkukanöljyä,(voita)Päivän tarve noin 5tl .Josta kovia 20%-
pehmeitä juoksevia 80% Ensimmäinen rasva siivoaa sisältä ulospäin kolestrolia.Tämä opittu tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 02:00

Leivän päällä en ole aikoihin käyttänyt mitään levitettä mutta onhan siihen jotain laitettäva jokin kevytleike siivu tai juustoa joko siivuna tai tosin levitteenä. Paistelen aika harvoin ja öljyt roiskuu joten paistaniseen soveltuvaa kasvisrasvaa. Tuppaa vaan kellastumaan jääkaapissa kun yksikseni harvoin käytän. Toki muikkuja paistaessa voita ei mikään voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 20:23

Ostan aina sydänmerkillä varustetun kevytlevitteen. Ruoan valmistuksessa käytän ainoastaan sydänmerkki-Beceliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:58

Vain ja ainoastaan oikeaa voita. Makua ei voita mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:42

Voita pannulle ja Benecolia leivälle.