Siiliuutisia;tänään pongattu aika pirtsakka Simo pihalla kuljeskellen,joi pitkään vettä ja söi kissan pipanoita.Tosi hyvä mieli

tuli itselle pikkuepisodista,eikös vaan?Kiitos neuvoista,en kuitenkaan häkkivirityksiä tarvi,kiitos Ida!

Avainsanat: simo-siili taasen still going strong

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2010 - 19:07

Annoit siis juuri oikeaa ensiapua Simo-siilille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2010 - 20:02

Nythän on niin kuivaa, mistä ne etanoita ja matoja sais. Siis auttamaan kaikki jos tapaatte.Ihanaa että on eläintenkin auttajia .Itse teen sen jos tarvii.Eikä nuoremmat oikein osaa vielä kaikkia, mitä vanhemmat siilit. Onhan se niin ihmistenkin keskuudessa .Saattaa mennä sormi suuhun kun nälkä yllättää ja jano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 20:13

Sepä kiva uutinen, että hoivaat eteenkinpäin. Vai tottuneeko liiaksi kotisiiliksi, kukapa tienee sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 20:37

Nyt kun siili on löytänyt sinut , niin pistää mieleen missä sitä on palveltu niin tulee kyllä sinua katsomaan vielä useasti ja odottaa samaa katettua pöytää...

Terveisiä sinulle ja siilille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 09:19

Voi kun mukavaa. Kiva, että ainakin yksi siili on elossa tänä kesänä. meidän pihan siilit taisi kova pakkanen tappaa viime talvena. Olen nähnyt vain yhden ainoan siilin tälle kesälle ja sekin oli ihan toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 18:31

Ole hyvä vain, en tarkoittanutkaan sitä ihan kirjaimellisesti, lähinnä niitä ruokavinkkejä. En siis millään pahalla. Hieno homma että Simo voi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 23:05

hommaa nyt sille edes vähän kalaa, vaikka perkuujätteitä, siitä se vasta innostuu ja saat ikuisen ystävän ...