Onko muilla napsulaisilla koti kesähelteillä sotkuisempi kuin muina aikoina?

Meillä on, kun joka puolella pyörii aurinkolaseja, aurinkovoidepulloja, pyyhkeitä ja uikkareita. Myös reissussa ja rannalla mukana olleita pokkareita, lehtiä ja musiikinkuunteluvekottimia tuntuu olevan siellä ja täällä. Lisäksi pyykkiä tulee huomattavasti enemmän kuin kylmemmällä säällä.

Avainsanat: helle ja kodin siisteys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 16:12

Kotini on aina siisti. Inhoan sotkua ja epäjärjestystä. Tosin juuri nyt en jaksa siivota, kun on ollut niin pahat rytmihäiriöt ja oikeastaan siivouksen olisi saanut hoitaa fiksu ja terve, mutta ei kait ole ehtinyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 12:10

sen vähä mitä välillä olen pistäytynyt katsomassa, on vaikuttanut ihan siistiltä (ehkä siksi kun olen ollut niin vähän sotkemassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 12:19

No eipä ole, päinvastoin olen ihmetellyt, miteen helteestä huolimatta paikat ovat järjestyksessä.
Tein ystävi kanssa suursiivouksen hönen täällä ollessaan ja en ole vielä ehtinut kovin paljon sotkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 13:04

Taitaapi olla nuo viikkosiivoukset on tehty nopeaa hutaisemalla, mutta mieheni kun jään 16 päivä kesälomille ja minä kun jalkani kanssa en pysty korkealle kiipeilemään niin teemme silloin tuon suursiivouksen ja remontin vielä keittiöön ennen matkaamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 15:21

Villakoirat saavat olla, mutta tavarat laittaa omille paikoilleen helteestä huolimatta. Pyykkiä kyllä kertyy ja pesukone pyörii joka päivä ja joskus useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 15:57

Mulla on koti aina kuin kesämökki,paitsi ei ole räsymattoja lattioilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:37

Tänään tein oikein kunnon siivouksen..taas on todella hyvä mieli...yritän kumminkin viikottain tehdä jonkilaisen siivouksen..Laitan yleensä tavarat paikoilleen...aurinkorasvat ,lukemiset ja aurinkolasit...en tykkää että paikat on miten sattuu..se on niin pieni vaiva laittaa tavarat paikkoihin minne kuuluvat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:00

Kyllä helteellä on kuin" pommin" jäliltä kun on ollut niin kuumaa ja kosteaa että kainalot kastuu jo ajatuksestakin. Syksyllä paikat tip top kuntoon tosin on ollut tuota liikekannalle panoakin aika runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:12

Tänään oli koko huushollin matot ulkona pitkästä aikaa. Ensimmäinen siedettävä ilma siivota näin sydänvikaisella.Hitaasti siivoilin ja hyvä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 22:00

Aina sopivan leppoisasti tavarat hajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 22:14

Täytyy myöntää onkuin sikolätti .Mutta ei se mitään minä sen siivoan.Ei muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:36

Siistimpänä pysyy kun itse oleskelen ulkosalla niin paljon päivisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2010 - 08:14

Ihan samanlainen sekamelska keleistä riippumatta. Teen remonttia kaupunkiasunnossa, silloin sisälläkin on sotkuista. Onneksi olen ihan yksin, kukaan muu ei sotke minun lisäkseni. Sitä en enää kestäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 14:58

Ei ole sotkua, siivooja käy kerran viikossa, paitsi oli lomalla 2 viikkoa. On asuteltu maalla ja oltu ulkomailla joten aika siistiä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:49

On ja helle teettää sen etten viitsi ahkeroida.