Onko sinulta koskaan otettu sormenjälkiä?

Itseltäni vain Tampereen salapoliisimuseossa, ihan hupijuttuna siis.

Avainsanat: sormenjäljet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 12:08

Amerikan seriffihän nuo on jo muutamaan otteeseen tiedostoihinsa kerännyt, muualla maailmassa olen onnistunut moisen toistaiseksi välttämään

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:55

Olen juuri menossa hakemaan uutta biometrista passia,johon annoin sormenjälkeni,jännitti toimenpide ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 12:21

olen matkustanut sormenjäljellä sas:in koneella Huippuvuorille Tromssasta. piti tökätä sormi aparaattiin.
ja samoin jenkkeihin mennessä on pitänyt sormeaan näytellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 12:33

Passini vanhenee ensi lokakuussa ja uutta en hanki, joten vältyn síltä toimenpiteeltä täällä alhaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 13:01

Ei minä hain uuden passin viikkoa ennen viime vuonna,kuin tuo astui voimaan, mutta mieheni oli viime perjantaina anomassa uutta passia, jänskä tää uusi laite heillä ei siis sormet enää musteessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 14:11

Kaksivuotta sitten Los Angeles int airport maahantulo tarkastuksessa ottivat etusormista ja kysyi isä vainaan nimen. Nyt keväällä Orlando int aiportissa ottivat molemmista käsistä kaikki sormet ja kysyi missä majailet tässä maassa? Täytättipä vielä uudelleen sen vihreänkortin kun tuli vahingossa täytettyä valkoinen!
Empä muista olisinko ollut kotimaisten polliisien kanssa moisissa tekemisissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 18:12

Mielestäni ei ole mutta ilmeisesti sekin päivä koittanee. Venäjälle mennessä se on jo käytössä mutta miljoonalta venäläiseltä jotka tulee suomee niin heiltä ei sormenjälkiä oteta

Lähteet:
Tämän päiväinen luotettava tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:39

Ei ole koskaan otettu minun sormenjälkiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:54

Ei mihinkään sen kummempaan rekisteriin.. Tietokoneeni saan auki sormenjälkitunnisteella. Siinä se.

Olen yrittänyt saada ratsiassa puhalluslupaa pelkääjänpaikalta, mutta siihenkään en kelvannut. Poliisivaltio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:33

Ei ole, mutta sormenjälkiäni on mahdottoman paljon ihan itse annettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 14:57

Uuteen passiini keväällä otettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:49

On otettu, ei ole kauaakaan. Nimittäin uusin passin, ja tähän nykyisin pitää antaa sormen jäljet. Olin vähän hämilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 22:55

Juu, passia hankkiessani :)