Oliko kukaan napsulainen katsomassa Suomen suurinta ilotulitusta Jyväskylässä?

Itse olin ja vaikka olenkin ehdottomasti sitä mieltä, että ilotulitukset ovat pelkkää turhuuteen heitettyä rahaa, niin pakko myöntää, että hienolta se näytti. Pituuttakin ilotulituksella oli puoli tuntia ja sitä säesti vielä musiikki, joten oli se hieno kokemus.

Avainsanat: suomen suurin ilotulitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 18:16

Enpä tänävuonna ollut siellä vaan seurasin kisaa telkkarista kun on niin monena vuonna tullut käytyä joten ilotulituskin jäi näkemättä. Onhan se ammattilaisten tekemänä upeaa mutta kallista huvia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:58

Nimenomaan,taivaalla huiskitttuja seteleitä.En pongaa ilotulituksia,mutta Hgissä joku SM-kilpailu yleensä elokuussa,sen käyn katsastamassa jossain korkealla paikalla.Japanissa olen nähnyt komeimman,hehän rakastavat ylikaiken ilotulituksia ja näyttävä ja upea olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 12:00

Onhan nuo hienoja, meidän entinen koiramme Toffe piti ilotulituksista ( käytiin katsomassa monet lasten kuin aikuisten ilotulitukset hänen kanssa, ja tiedettiin mihin piti katse kääntää seurattiin Toffen päätä).. ja nyt uusi koiramme Piki ei astu edes ovesta ulos...pelkää niita kuin ukkostakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 14:16

Neste Oil Rally Finland sisäpiirin nettisivuilla kertoivat sen olleen 32 min pitkän. Ei näkynyt meille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 17:50

En nähnyt, vaan luin lehdestä, että moinen tapahtuma pidettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 20:47

Ei tullut oltua..olin vaan täällä Kotkan hulinoissa..onneksi on ohi taas meripäivät...Aamulla kun kävin Kotkan torilla,oli torin pesu menossa sotkuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:31

Näin ihan ilmaisen ilotulituksen torstain ja perjantain välisenä yönä täällä itäisellä taivaanpuoliskolla. Ei ollut tarvetta lähteä tuohon naapurikaupunkiin uutta katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 14:21

Olin ja oli upeaa!!! Ne sydämet ja helminauhat varsinkin (tai minusta ne näytti helminauhoilta) :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:48

Väliin jäi tänä vuonna.