Onko kuuma ja huuma napsuttelijat pistäneet kesälomille?

Itse lähden seitsemäs päivä Riikaan. Pieni tauko suotakoon mulla.

Avainsanat: kuuma huuma riika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 01:41

lakisääteisiähän ne lomat on,
pidetään lämpötilasta tai huumauksesta huolimatta,
itse tai työnantajan valitsemana aikana

... nyt eletään niitä lomien sesonkiaikoja ...

.... luonnikasta Latvian reissua vaan sinulle ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 01:08

Loma jatkuu jo kuudetta vuotta. Läppäri aina mukana niin ei tarvitse mainostaa etukäteen.

Lisätty: 02.08.2010 - 10:10

Kiitokset tästä: www.napsu.fi/vastaukset/kysy...605#250431

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 01:50

Harva sitä voi itse määrittellä nyt on lomasää taidanpa jättää rukkaset naulaa odottelemaan paluutani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 09:01

Ihania lomahetkkiä papalle kun menet muihin maisemiin.Vapaalle kun vaihde laitetaan se tuntuu mukavalle..Pääsee niistä tavanomaisista rutiineista irti hetkeksi.Kotiinpaluu tuntuu ihanalle.Itse olen ollut enemmän ulkosalla kun tämän napsukoneen ääressä.Talvella aikaa enemmän napsutella.Nyt on nautintoja jos jonnin laista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 09:29

Oikein virkistävää lomaa Sinulle. Ei ole niin mahdottoman kaukana. Onhan se Riika myös
museineen mukava paikka jos vaikka niitä kohtaan om kiinnostusta.
Minä kyn käyn Suomessakin ollessa joka savupirtinkn tutkimassa ja ne vanhan sen ajan keittiövehkeetkin.

Jätät kait sen pikku vaippakäsityön kokoon, vai maltatko sittenkään luopua urakastasi siksi ajaksi.
Ole huoletta, kyllä se sama prinsessa nyytteineen on Sinua odottmassa, joten tuulta purjesiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 09:34

luonnikasta reissua Riikaan ja ympäristöön.
par er kertaa olen pistäytynyt Riiassa, ja toisella kerralla tein laivamatkan Jurmalaan. sattuikin olemaan aurinkoinen kaunis sää, olipas mukava istuskella kansituolissa ja silmäillä maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:34

Mukavaa Riikan matkaa! Itse pidin muutaman päivän napsuilutauon, kun nautin olostani Ahvenanmaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:45

Hyvää matkaa!!!

Tuothan meille Napsulaisille kivoja kuvia, tietoa ja kertomuksia matkaltasi!

Itse pidän Napsutauon vasta loppukuusta kun on tuo Turkin Kusadasin matka edessä vasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 16:10

Oikein mukavaa ja onnistunutta matkaa sinulle. Miekii pääsin viimein pitkille vapaille...just´ennen kuin henki lähti...kuumuudesta ja työn raskaudesta johtuen. Loput kesälomasta vielä pitämättä joten sitä huumaa edessä päin. Ensin kolme viikkoa työniloa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:00

Oikein hauskaa lomaa papalle..kyssä tässä tulee kesätaukoa pidettyä,kun on niin paljon tekemistä....ei riitä aika aina napsutteluun...
Talvellla sitten taas enenmmän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:47

Mukavaa ja onnen täyteistä lomaa sinulle!!

Viikko kesälomaa, kaksi viikkoa lomarahavapaita ja päivä talvilomaa pitämättä. Otan loman kannalta - mitään en ole suunnitellut ja veikkaan, et pidettyä tulee...

Kuuman huuma pistää päät pyörälle itsekullakin... pian ne pakkaset viilentävät ja järkikin hyytyy taas toisen ääripään lukemissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:27

Kuumasta on huuma syntynyt. Vietin ns. lomaa jonka huomaan vain palkkapussissani en muussa. Hyvää matkaa, jos ehdit lähtemään ennen vastaustani, niin toivotan varoiksi tervetuloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:46

Olin lomalla, kotiuduin pari päivää sitten.