Onko olemassa onnen mittaria?

Luodaanko se itse vai jonkun toisen innoittamana.

Avainsanat: onni mittari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 08:31

mm. hyvä onnenmittari on seurata tietoisesti miten usein
hymyilet, myhäilet, naurat, nautit, pakahdut ilosta, tunnet rakkauden tunteita !

mutta kyllähän läheinen ihminen voi viedä sinut pilviin ja olet pakahtua onnesta .
mutta eihän siihen mittareita tarvita, poksahtaisivat vielä rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 01:47

On se jokaisen omassa sydämesään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 08:51

Jokaisella sydämmessään on todella tuo onnen mittari..
Ja moni osaa lukea sen silmistäsi, kasvoiltasi kuin koko kehostasi..

Syitä on monia, mutta yleensä kyllä riippuu lähimmäisistä..

Pappa4 taitaapi olla onnensa kukkuloilla, ja sen tuntee jo lukiessa kysymystä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 09:06

Jokainen meistä omistaa tuon onnenmittarin.Asteikolla 1-100 .Kaikki luomme yhdessä tuon hyvän onnen.Toinen toistansa huomioiden päivittäin.Enemmän rakkautta kun vihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:36

Omien korvien välissä se mittari onnellisuusmittari raksuttaa. Kun ei liikaa murehdi menneitä eikä tuleviakaan eikä vertaile omaa oloaan aina muihin, niin asiat tuntuvat olevan hyvin ja olo onnellinen. Läheiset ihmiset ovat minun suurin onnenlähteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:32

Tottahan toki onnenmittari on olemassa. Sydänalassaan tuntee sen nousut ja laskut. Tuutikki100 kertoikin jo miten mittari saadaan pysymään vaaterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 12:59

Onni?
Sehän on yksinkertaista!
Se on hyvä terveys ja huono muisti.

(Ernest Hemingway)

mitäs sitä mittailemaan : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 15:37

Ei onen mittaamisen aina SUURIA tunteita tarvita. Se on tyytyväisyyttä omaan elämäänsä ja myönteinen elämänasenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:03

Kyllä on olemassa..ja itse sitä säätelee...miten onnellinen on..kyllähän siihen toisetkin ihmiset vaikuttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:25

Eikös ole sanottu, että onnen mittarina meillä ovat suomalaiset tangot.
Hannun ja Kertun sadussa oli kivet merkkinä paluusta menneisyyteen
Minulle onnen mittarin asteikossa elonhopea kun laskee, niin minä tunnen
itseni onnellisemmaksi, saan mennä tästä vanhuuden sekamelskasta takaisin
lapsuuteen Ikääntyneelle riittää vähempikin. Onnen mittarissa olen saanut jo yli
oman osani. Onnesta on syntynyt luottamus ja toiveikkuus.
Jos saan nokkani nousemaan, niin saan pyrstöni myös, mittarissa asteita vielä on
ainoa pelko on elohopen loppumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:43

Onnenmittari löytyy ihan jokaisesta itsestään. Siinä ei ole normeja, sitä ei EU määrää ja suurvallat eivät ole vielä keksineet asiaa. Annetaan onnen pursuta ja turista tullessaan, nautitaan joka ainoa hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:23

Siellä se on, omistajansa rintalastan takana, kärki kääntyneenä hieman vasemmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 21:43

Kertokaa minullekin mistä tuon mittarin voisin hankkia.