Olettekos huomanneet, että Tampereen Pirkkala rajalla Toiviossa karhuhavainto ja ihmisiä pyydetään pysyttelemään sisätiloissa?

www.poliisi.fi/

Lisätty: 01.08.2010 - 21:03

Juu mäkin asun hesassa, mut aattelin, jotta jos joku sielläpäin asustaa napsulaisit, niin varois menemästä ulos:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 20:32

Kyllä minä uutisia Yleltä lukiessa huomasin poliisin oikein hätätiedoituksen noin reilu tunti sitten.

Lähteet:
yle uutiset

Kysyjän kommentti

Hyvä et ollaan tarkkaavaisii, joskushan se voi osua omallekin kohin, jolloin ainakin ite toivon et, napsus ilmotellaan, jos noit uutisii ei tuu seurattuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 20:57

En ole huomannut,kun en ole Tretta lähelläkään,mutta just puol ysin uutisissa kerrottiin asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 21:04

Toisaalta hassua ilmoitella tuollaisesta, koska monet ihmiset lähtevät mesikämmentä katsomaan, vaikka pyydetään sisällä pysyttelemään. Toisaalta taas aiheellista ilmoittaa, että lähiasukkaat osaavat pitää lapset ja lemmikit sisällä. Kaksijakoinen juttu tuo ilmoittelu. Aika lähellä ko paikkaa asustelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 21:07

Toivottavasti ymmärtävät pitää lapset sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 21:18

Tässä löysin linkin, siellä olijoille!

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2231345

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 23:02

Kyllähän siellä kantahämeessa nalle taas seikkailee.ymmärtäisi mennä metsään meillä oli viime kesämä nalle uimassa ja tiedotettiin yleisesti ihmiset sisälle nuun Luukkaansalmen sillalle keräänryi valtavasti ihmisiä katsomaan kun nalle ui ali kanavansuulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:07

Tuntuu taa olevan noita karhuhavaintoja...kyllä kannattaa olla varovainen silloin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 11:00

Eiköhän siellä Treen seudulla varoitella ihmisiä ihan riittävästi tuosta asiasta.