Nostatko nyrkit pystyyn jos kohdallesi sattuu huonolla päiväivällä varusteu ihminen.

En ainakaan lisää vauhtia masiinaan. Päin vastoin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 13:58

En tiedä, kun ei ole tullut viime aikoina vastaan.
En edes muista, koska olisi.Yritän tietysti saada rauhoittumaan, jos tiedossani on jotain keinoja. Muuten kyllä väistän tilanteen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 10:39

Ei tule nostettua nyrkkiä, olen muutenkin liian kiltti moiseen manaukseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 10:46

eipä sitä lyödä tarvitse, ei fyysisesti eikä henkisesti, sillä on todennäköisesti muutenkin tarpeeksi hankalaa,

sivuutan koko jutun jos suinkin mahdollista, harvemmin rupean 'hoitotyöhön' mutta joskus sekin on paikallaan, lohduttajaksi olen aika huono ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 11:54

en nyrkkejä nostele jos ei päälle käy:), vaan yritän vältellä mahdollisuuksieni mukaan sen päivän tätä känkkäränkkää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 13:36

En nosta mutta jos hän niin tekee niin toki puolustan itseäni jos en karkuun kerkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 15:04

Ei nyrkit vaan kädet ja vaihdan suosiolla kadun toiselle puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 18:31

Ohitan, en nyrkkeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 20:57

Vältän riitaiset tilanteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:41

Nyrkit pysyvät taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:16

En ala nyrkkitappeluun...pitää asiat muuten selvittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:55

Kerran on huonolla päivällä sekä nyrkeillä varusteltu tullut päälleni aiheetta kadulla.
Ei - en missään nimessä haasta kenenkään huonotuulisen kanssa riittää. Siitä saa helposti mustan silmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 22:05

Vältän aina riitaa. Pelkään noita sekopäitä mitä tuolla kaduilla nykyään kuljeskelee.En lähden yksin illalla mihinkään.Paitsi suuren koiran kanssa.