Hymyilitkö hääkuvassasi?

Jos et ole yleensä hymyillyt valokuvissa, avioliittosi päätyy eroon viisi kertaa todennäköisemmin.

Kun tutkittiin yliopiston vuosikirjakuvia sekä muista elämän varrella otettuja valokuvia, kävi ilmi, että pienestä pitäen hymyilevät ihmiset ovat optimistisia ja tulevat paremmin toimeen muiden ihmisten kanssa eri tilanteissa. Sama pätee tietenkin myös aviopuolisoihin. Optimistit selviävät paremmin elämän vaikeista ajoista ja avioliiton karikoista.

Onkohan tälläisessa tutkimuksessa mitään perää?

Avainsanat: hääkuvasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 20:40

naamani oli tuhannen auringon kokoinen, hymyilin kuin hangon keksimainos, sainhan vikiteltyä miehen jota palavasti rakastin , alttarille asti.
tosin aviolitto päättyi eroon, koska kuolema hänet minulta vei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 20:24

En hymyillyt 39 kuumetta ja erytromysiini oksetti:Kai sekopäissäni meninkin naimisiin , vaikka en hymyillyt niin 10 vouden päästä pyydettiin ovi sulkemaan ulkopuolelta pysyvästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:51

En hymyillyt, sillä sitä hääkuvaa ei ole koskaan otettu jossa voisin hymyillä. Olemme eläneet jo monta monta vuotta sopuisasti pelkästään avoliitossa ukkokultani kera. Siinä syy siihen miksi sitä hääkuvaa jossa voisin hymyillä ei ole otetu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:55

On vihitty, tahottu ja oltu tahtomatta. Ei ole hymyilty.
Ei silloinkaan kun kuolema vei hänet viereltäni.
Avioliittoni oli silti onnellinen ja odotan, että takan tuonelan virran
siellä sielumme yhtyä voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:22

Hymyiltiin ja oltiin totisia, valokuvaamo otti 2 / 20 kuvan sarjaa..
Ja niinkuin sanoin liittoa on kestänyt 32 vuotta jatkuu edelleen..
Elämämme on ollut välillä nousua ja laskua, mutta mikä ellei jotain karikkoja liitto kestäisi..
Huumorilla pärjätään monessa asiassa..ja täytyy osata nauraa myös itselleen..

Tässä kerran luki iltasanomissa tai iltalehdessä että rakkauselokuvat pilavat monet liitot..
meidän liitto on kuin jostain komediasta joten se taitaa olla meille vahva valtti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:23

Kyllä hymylin,kun hääkuva on otettu...se elämä oli silloin niin ihanaa...kun oli oikein rakastunut...mutta arki on koittanut..kun 48 vuotta on kulunut avioliitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:55

kuvan mukaan se alkoi vaivaantuneella virnistyksellä, jatkuu edelleen vaihtelevalla menestyksellä, ilmeisesti ainakin ensi vuoden nelikymppisiinkin asti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:41

Minulle oli koko seremonia varsin totinen paikka. Jälkeenpäin kyllä hymyiltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:32

Kyllähän se totiseksi veti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:43

En pysty tarkistamaan kun ei ole hääkuvaa, tuskin sitä otettiinkaan.
Pöytäkirja on kaksikymmenvuotisen "hedelmättömän sodan" päätöksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 21:13

Tottahan toki kuvassa piti hymyillä. Ja edelleen hymyilyttää 31 vuoden yhteiselon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:44

Kyllä hymyilin mutta eroon päättyi silti se liitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:51

Jonkinlainen irvistys näkyi naamallani olevan - johtui niistä ainoista löytämistäni liian pienistä valkoisista kengistä.