Vieläkö muistat mihin käytit häissäsi eniten rahaa?

Pukuun, tarjoiluun? Vai johonkin muuhun.

Avainsanat: häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 23:00

vaatimattomasti aikanaan homma hoidettiin, eniten rahaa taisi mennä siihen kun hermostuksissani unohdin lompakkoni taksin takapenkille (ei koskaan löytynyt, ilmeisesti seuraava asiakas sai yllätysvoiton)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 20:20

Pukuun tuli panostettua. Tarjoilun sun muut hoiteli toiset. Sitä pukua ei enää ole olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:51

Kyllä se oli hääpuku...ja huntu minne meni eniten rahaa....kun vanhemmat kustansivat häät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:57

Jahas,vanhempani järjesti vihkimistilaisuuteni, ei ollut komeita puitteita, vaan lähisuku paikalla ja hääkuvakin otettiin marraskuun pikkupakkasessa ulkona talon portailla .
Mutta oli siellä yksi ylempi virkamies liperit kaulassa, pappi nimittäin.
Hääpuku ei ollut valkoinen , vaan kauniin sinikuvoinen kiiltävä ja huntuakaan ei ollut, sillä salaisuus
esikoiseni syntyi 5 kuukauden päästä, papin aamenesta.
Vanhan ajan mukaan olisin joutunut maksamaan "kirkontervausrahaa", koska olin pullon jo korkannut. Hyi, minä siveä malliesimerkki, mitä olin tehnyt. Kadu en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:18

Täytyy sanoa että eipä noita häitä minulla ollut, isäni olisi halunnut pitää isot häät kieltäydyin sanoin että häissä on kiva olla mutta ei morsiammena..
Meidät vihittiin kirkkoherran viraston kappelissa, piti olla vain pari todistajaa mutta yllätys yllätys siellä oli mieheni koko suku, minun serkkuni miehensä kanssa ja nuo kaksi ystäväämme joiden piti olla todistajina..
Kahvitin seuraavana päivänä lähimmät kummankin suvusta seuraavana päivänä..
Menimme todistajiemme kanssa ravintolaan syömään ja iltaa viettämään..
taisimme silloinselvitä 32 vuotta sitten 1000 markalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:27

omassa hotelliravintolassa juhlat vietettiin, en koskaan tullut kysyneeksi mieheltäni hääjuhlien kustannuksista kaikkine elementteineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:45

Varsinaisia häitä ei pidetty vaan panostettiin häämatkaan. Toki vihkimistä varten hankin uuden asun ja maksoihan se sormus ja valokuvaamossa käyntikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:50

Kyllä, kenkiin. Oli talvella vaikeaa löytää valkoisia kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 15:05

Nolla markkaa itse maksoin, vanhempani kustansivat eikä summat ole muistissa.