Mikä on se vakuutusyhtiö jota sinä suosit, tai kuulut?

Onko yhtiöissä merkittäviä eroja, kertokaapa kokemuksianne.

Avainsanat: vakuutusyhtiöistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 20:18

Olen keskittänyt kaikki vakuutukseni If:iin ja saan sieltä parhaat alennukset. Olen kyllä kilpailuttanut mutta samoilla ehdoilla eivät pysty lähellekään ja kaiken lisäksi on tuttu henkilökunta joiden kanssa on miellyttävä asioida.Tarkastan vakuutukseni kattavuuden n. ½:n vuoden välein

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 20:26

Lakisääteinen liikennevakuutukseni on ollut Sammossa yli 50 vuotta. Sampo on ryöstetty ja joku muu yhtiö kerää suojelumaksut. Matkavakuutukseni on muualla jota en kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:46

saakohan täällä mainostaa?
`oman pankkini´ kautta hoidan vakuutukset, kaikki mahdolliset samaan syssyyn.

on varmasti eroja, bonuksia ym ja ryhmäalennusta jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:56

Tapiolaan kuulun...siellä kaikki vakuutukset....Pitäisi varmaan alkaa kilpailuttamaan...kun ei tunnu korvauksia tulevan vahingon sattuessa..aina joku pykälä..että ei kuulu vakuutuksen piiriiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:59

If on ollut vakituinen vakuutusyhtiöni ja kaikkien vakuutusteni hoitaja jo monen, monen vuoden ajan ja tulee olemaan sitä lopun ikäänikin ellei jotain ikävää tapahdu (esim. vakuutusmaksut nouse järkyttäviin lukemiin, tai korvauksien saaminen ala olla liian monimutkaista). Olen saanut Ifiltä loistavaa palvelua kaikkina niinä vuosina joina olen sen asiakkaana ollut muita yhtiöitä pademmilla ehdoilla. Tässä syy ifin suosimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:05

Samoin minä oman pankkini kautta hoidan vakuutukseni, en manitse nyt nimeä. Sen voin sanoa, että saa
vähän alennusta maksuun, kun menee oman pankin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:29

Tapiolasta löytyy vakuutukset!

Lisätty: 02.08.2010 - 11:57

ja yksi johon nyt petyin
ACE IMPERIALGROUP
jossa matka tapaturmavauukuutus..
löytyy pettymys tuolta Talous sivulta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:36

Aiemmin Teollisuusvakuutus, jonka vakuutukset siirrettiin IFin hoidettaviksi. TEVAn vakuutusehdot ovat sen verran hyvät edelleenkin, ettei vakuutuksia kannata vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:02

mulla on kanssa erittäin pitkäaikainen vakuutussuhde ja 'nippuratkaisu' jota ei vanhojen edullisten ehtojen takia ei kannata vaihtaa (selvitetty mahdollisuuksia kyllä on)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:45

Olen tyytyväinen Pohjantähden asiakas. Kaikkien kommelluksien jälkeen sinne päädyin (onneksi).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 09:14

Ennen pohjola nyt tapiola.Vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:48

If on tällä hetkellä vakutuusyhtiöni ja erittäin mallikkaasti ja nopeasti sain korvaukset, kun pojan leikkaus hoidettiin yksityisessä sairaalassa. Myös lääkkeistä tuli korvaukset nopeasti. Nyt on toinen vakuutusyhtiö ollut kovasti akstiivinen, kun vaihdettuani ammattiliittoa vapaa-ajanvakuutukseni siirtyi vaihdon myötä heille. Mieluusti ottaisivat muutkin vakuutukset sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:49

Jokainen löytää omastaan niin hyviä kuin huonojakin puolia. Sellaisia löytyy ihan jokaisesta. Itse olen ollut aina ja kaikenaikaa yhden ja saman yhtiön omistaja-asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2010 - 15:02

kaikki vakuutukset keskitetty Ifiin, sekä itsellä että puolisolla.