Tänään on vietetty jälleen miljoonahäitä. Vieraina tunnettuja poliitiikkoja ja Hollyvood tähtiä. Kukahan nyt on kysymyksessä?

Avainsanat: rhinebeckin kaupunki rhinebeckin kaupunki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:38

Yhdysvaltain entisen presidentin Bill Clintonin ja nykyisen ulkoministerin Hillary Clintonin tytär Chelsea menee tänään naimisiin. Hän astelee aamuyöstä Suomen aikaa vihille yhdessä pitkäaikaisen poikaystävänsä, sijoituspankkiiri Marc Mezvinskin kanssa.

Bill Clinton ei säästele Chelsea-tyttärensä heinäkuisten häiden kustannuksissa.

Yhdysvaltojen entisen presidentin Bill Clintonin tytär Chelsea ja Marc Mezvinsky avioituvat 31. heinäkuuta. Häätilaisuuden tarkkoja yksityiskohtia ei ole paljastettu, mutta juhla tullaan tietojen mukaan järjestämään New Yorkin osavaltiossa, Rhinebeckin kaupungissa.

ABC News -sivusto kirjoittaa, että julkisuuden henkilöitä kuhisevan hääjuhlan kustannuksissa ei ole säästelty. Huhujen mukaan luksushäiden hintalapussa lukee yli kaksi miljoonaa dollaria.

Bride-lehden mukaan nuori pariskunta käyttää 750 000 dollaria hääruokiin. Summasta 11 000 dollaria menee gluteenittomaan hääkakkuun. Pöytiin satsataan 190 000 dollaria, ja niiden ääreen istahtaa 400-500 kutsuvierasta.

Kukkia paikalle hankitaan 500 000 dollarin arvosta. Kukka-asetelmat toteuttaa muun muassa Madonnan kanssa työskennellyt Jeff Leatham.

Juhlapaikan telttoihin palaa rahaa 600 000 dollaria. Teltat ovat luksusmalleja, joissa on lasiseinät ja ilmastointi. TMZ-sivuston mukaan vieraiden wc-tarpeista on huolehdittu kalliimman mukaan, sillä juhlapaikan vessoihin on käytetty 15 000 dollaria.

Morsiamelle on hankittu koruja 250 000 dollarin arvosta. Varkaiden ei kuitenkaan kannata yrittää apajille, sillä Clintonit ovat maksaneet häiden ylimääräisistä turvajärjestelyistä 200 000 dollaria.

Kysyjän kommentti

Kiitos Justus, nyt tiedän tästäkin paljon enemmän kuin mistään ns, "julkkis" lehdistä lukemalla.
Pieni sievä paketti vähällä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:29

Glintonien ainut tytärhän vihitään..

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...07/1164701

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:42

Tuossahan tuo jotulikin USA:n entisen presidentin Clintonien ainoa tytär Chelsea on tänään morsiamena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 07:56

tässä toinen linkki

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...08/1164869

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:49

Clintonin tytär pääsi vihdoin naimisiin. Teini-ikäisistä saakka olivat jo seurustelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:48

Helposti etsittävä vastaus, onneksi muut ehtivät ennen.