Olisiko sinulla rohkeutta mennä hyppäämään benji hyppyä?

Eilen illasta oli tunnin jonotus,että pääsi hyppäämään...täällä Kotkan meripäivillä...hinta 60euroa...aika kallis hyppy.

Avainsanat: benji hyppy..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:23

Itse en menisi mistään hinnasta vaikka mitä maksettaisiin minulle..
Mieheni haluaisi kyllä mennä, olen sanonutkin hänelle mene pyytämään koehyppyä se kun on ilmaista ilman narua.. HEH HEH..
En todella päästä miestäni mokomaan ilmalentoon ja siitä ilosta pitää vielä kipeäksi maksaa...Sillä rahalla saa vaikka muuta kivaa...
Nytkin Turussa noita uskallikkoja löytyy DBTL:ssä...

Kysyjän kommentti

Nuoret ovat hurjapäitä.Tyttären poika hyppäsi kaverin kanssa yhtäaikaa pitivät toisistaan kiinne koko hypyn ajan..eikä pelottanut yhtään..niin väitti..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:13

ei kyllä luonto riitä benji-hyppyyn, vaikka maksettaisiin.
mutta eihän tuo 60 € kuitenkaan ole kallis, koska kaiki turvasysteemit varmaan ovat hintansa väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:35

Ei, minä jätän väliin. En uskalla vaikka vähän maksettaisikin. Ostan tuolla kuudella kympillä ennemmin muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:38

Kyllä on rohkeutta mutta ei kiinnosta, mieluummin lähtisin kuumailmapallon kyytiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:23

Ei se hyppy varmaan mitään ole mutta se loputon pomppiminen pää alaspäin sen jälkeen tekis varmaan häjyä?
Tuskin maksan kyytiä joten jääköön väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:06

ei muori pää kestäisi enään sitä lentoa ja kestäisikö valjaatkaan.
Jäisi vain ruma läiskä jäljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:42

Eipä taitaisi rohkeuteni riittää. Riippuliittoa olisi kyllä mukava kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:48

rohkeus riittäisi hyppyyn mutta onneksi järki riittä olla hyppäämättä

(tunnen yhden onnettoman joka sai elinikäisen nivelvamman hypystään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:42

Typeryys maan perii sanotaan. Onneksi itsesuojeluvaisto vielä toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 07:32

Jos olisin 25 voisin mennäkkin .Mutta en enään turvallisuus syistä menisi.Poikani on hypännyt tuon ikäisenä. SEn piti hypätä toisenkin kerran mutta eipäs enään hypännytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 12:33

valperin kanssa samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 14:48

Liian extremeä mullekin,se äkkipysähdysnykäys hirvittäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:51

Ei riittäisi rohkeus. En uskaltaisi edes yrittää, koskan noloahan se olisi sieltä korkeuksista tulla maitojunalla alas, kun ei uskaltaisikaan hypätä. Vierestä pelotti katsoa, kun hyppyjä järjestettiin paikassa, jossa alla oli pelkkää asfalttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:14

Sanoisin, että hullun hommaa.En hyppäisi.En näe siinä mitään järjen hiventäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:47

Yhtä paljon kuin sillä joka syö rokan.