Hyvä kasvonaamio??

Avainsanat: kasvonaamiot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:47

Minun sa oli tilapäisesti sukelluspuku, kurkut ssyön yleensä sellaisenaan, Tosin nämä on niitä naisten asioita. Tuskin vastaus sinua paljon auttoi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 19:15

Itse pidän Oriflamen kasvonaamioista, ja mielestäni tuo geeli joka revitään iholta on todella raikastava..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:28

Kosmotologiltasi saat juuri oikean naamion joka sopii ihollesi. Osa Oriflamen tuotteista on hyviä ja laadukkaita, eivät kaikki kuitenkaan. Riippuu hyvin paljon siitä onko ihosi kuiva vai rasvainen.
Lorealin tuotteet ovat myös laadukkaita, ja niitä saat marketeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 00:34

Pitkästä kurkusta juustohöylällä ohkaisia mehukkaita viipaleita poskille ja otsalle;toimii,mutta ei kantsu enää leivän päälle käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 18:18

Vuosikymmenet ovat vierähtäneet ilman kasvonaamiota. Huoletta annan jo ihon kukkia ja ryppyjen syventyä. Vesi se on ollut vanhin voitehista. Kyllä joskus jotain puhdistus-ja kosteuvoidetta olen käyttänyt. Joten en minäkään osaa alkaa minkään kosmetiikkayrityksen mainosmannekiiniksi.
Hyvähän se on, että itsestään huolehtii, sitä vastaan en ole, mutta jos kaiken maailman aineet löisi kasvoileen, niin olisiko ihoa enään ollenkaan. Timppa tuossa kurkkua ehdotti olen lukenut, että se virkistää, kokeillut en ole, muutoin kuin sisällisesti. Pate siivutti juustoa ja jos tarpeeksi on uskoo, niin sekin voi kasvonaamiona auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:46

Riippuu hieman ihotyypistä. Ei kuivalle voi laittaa kuivattavaa eikä päin vastoinkaan.