Onko kivuliasta kaatua pyörällä kun yöllä hakee pizzaa ja esittää urheata kylkiluita murtuneena alkoholin vaikutuksena ja se ?

Hoito jolloin tämä juopunut henkilö kuvittelee olevansa tärkein hoidettava päivystyksessä, ja toiset potilaat huutamalla voi ohittaa.

Lisätty: 31.07.2010 - 17:47

Oli poistettu kysymys, luultavasti kysyjän taholta. Minulle hän kuitenkin terveisiä laittaa yksityisesti.

Avainsanat: vakavat sairaudet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 17:22

Ai ,ai kyllä ihminen tekee kaikkea tyhmää.Ymmärtää vasta kun on jo tapahtunut. Silloin on aikaa ajatella kun on sairas.Niitä sattuu ja tulee sattumaan kaiken laista tyhmää.Ajattelis edes että kyllä törttöilin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 18:20

Riippuu miten pahasti satuttaa itsensä hakee sitten pizzaa tai mitä vaan. Taksi on turvallisempi tai pizza kotiinkuljetettuna. Lisäksi syyllistyy tankojuoppouteen, ainankin aamulla on kipeä ja kova morkkis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:20

Joskus juopuneena ei edes huomaa loukanneensa, mutta kivut tulevat pintaan kun tuo alkoholin huuru on poistumassa..
Sanotaanhan että pienillä lapsilla ja juopuneilla on tuuria matkassa ilmeisesti siksi kun ovat rentoja..
Itse en kyllä pyörää ottaisi välineekseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:23

Ei humalassa kannata pyörällä ajaa, taksit ovat sitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:58

Kuulehan maarit,olet melkoisen sairas ihminen sieltä korviesi välistä...
En ole terveyskeskusta työllistänyt ja poistit yhden tosi törkeän viestisi jonka tulen antamaan poliisille ja syyte on tulossa!
Oma viestini sinulle on kaikkien nähtävillä ja siinä ei ole mitään pahaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 20:38

Voi, voi meitä ihmislapsia. Jos ja kun olen itsekin alkoholia ottanut aikoinani, olen kaatunut ja tyrinyt itseäni, kaduttaahan se tietysti aikansa, ja jossituttaa, mutta eiköhän meillä ole näitä kokemuksia yhdellä jos toisellakin. Minusta oli hyvin rehellisesti kirjoitettu Tertsin juttu omasta koheltelustaan, ei olenkaaa säälin hakuinen, otin itse sen tähän jokapäiväiseen elämänmenoon kuuluvana asiana. tsemppiä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:03

Ihan sama mihin aikaan vuorokaudesta kyntää asfalttia, yhtä kipeetä tekee.
Eikös se päde mihin tahansa kulkuneuvoon... jos otat - et aja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:30

Kyllähän pyörällä kaatuessaan voi satuttaa itsensä pahastikin. Eikä tarvitse olla edes juovuksissa. Kylkiluiden murtuminen on loppujen lopuksi pieni vamma, minkä siitä voi saada, pään vammat pahimpia. Siksi olisikin aina pyöräillessä käytettävä kypärää. Sanon: olisikin, sillä minulta se unohtuu lähes aina. Tänäänkin. Mutta onneksi en ollutkaan juovuksissa. Ja palasin saman tien takaisin, sillä kello oli jo niin paljon, että kaupat olivatkin kiinni, koska oli lauantai. Luulin olevani perjantaissa...jo toisen kerran samana päivänä. Höppänä mikä höppänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 00:39

Samoin sattuu pimeässä kuin valoisassakin,varmasti koskoo ;-),mutta mikä oli kysymys...ja se?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 10:57

Varmaan on tuolainen kivuliastamutta ei silti oikeuta ihmistä riehumaan terveyskeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:43

Kaatuu sitä millä konstilla tahansa ja missä tilassa tahansa - kivuliasta on. Nimimerkillä kokemusta on siitä vaivasta.