Minä olen niin pelokas ukkosen suhteen , pelkään sitä jyrinää enemmän, tiedän kyllä että on myöhäistä kun housussa o, pelottaako ?

muitakin vain se jyrinä

Avainsanat: peloittava ukonilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 16:13

Eipä sille pelolle mahda mitään jos pelkää, mutta tulee mitä on tullakseen vaikka huonot housuun

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 17:12

Hyvä on jos pelkäät enemmän kun mitä minä pelkään.Ottaisin pakkasenkin ennemmin kun ukkosen.
Lapsena en sitä osanut yhtään pelätä. Mutta aikuisena vasta kun tuli erinlaisia kokemuksia. Alkoi pelottamaan.Ei ole ihmisten ilmaa.Ollaan oltu onnekkaita ei kertaakaan ukkostanut tässä tänä kesänä.On kiertänyt tämän paikan.Kait se tulee syksyllä sitten oikein hirveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 18:38

on joskus maalla asuessa tullut pallosalama pistorasiasta, kiertänyt leivinuunia ja syöksynyt sen uumeniin ja tornista ulos.
varmaan sekin on osaltaan lisännyt pelkoani ukkosta kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:17

Minä itse pelkäsin ukkosta todella pajon ja on tullut salama liian lähelle joskus vuosikymmeniä sitten..
Mutta nyt olen tuon pelon voittanut, mutta mailla ollessani pelkään kyllä se ei ole minusta vieläkään kiva asia..
Kaupungissa on kumminkin turvallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:22

Kyllä minä pelkään jyrinää ja salamoita, tänä kesänä ukkosen ovat olleet häiriöiksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:19

En henkilökohtaisesti pelkää. Nautin siitä, kun saa katsella salamointia ja kuunnella jyrinää. Tuttavani pelkää ja painuu autoon ukkosen ajaksi. Suon sen hänelle. Meillä jokaisella on niitä juttuja, joita ei voi toiselle selittää ja yksinkertaisesti vain pelkää. Istukoon autossaan ja jos se helpotttaa, niin mitäpä mie siihe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:07

pelko ei ole minun juttuni, ei varsinkaan luonnonilmiöden pelko,
tervettä järkeä kuitenkin sen verran että osaa varoa turhia riskejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 00:43

Kunnioitusta lähinnä herättää ukkonen,kerran olen todella pelännyt mökissä korkeiden mäntyjen keskellä,kun moreenimaasto tömisi ja ikkunalasit helisivät.En lähtenyt kuitenkaan soutaen naapurisaareen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:42

Ei pelota, ääni se vain on muiden joukossa.