Huomenta napsuille. Hyvin nukutun yön jälkeen, mukavaa alkavaa päivää. Kuinka vietät tämän lauantain, heinäkuun viimeisen?

Lisätty: 31.07.2010 - 14:44

Kiitosta vaan voimahalauksesta...jaksoinkin ehdä työni tänään oikein hyvin. Mukavan viileä, normaali kesäsää +22 astetta auttoi tietenkin myös. Geishan muistelmat on tullut katsottua, tykkäsin....mutta olikos se siinä leffassa englanninkieli joka ärsytti. Uskottavampaa olisi ollut alkuperäinen japanilainen.

Avainsanat: kuukausi loppuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 08:53

Tekisi mieli hihkaista vauuuuuuuu! Oli ilo herätä tähän lauantai-aamuun.
Yksin vaan ei yksinäisenä. Ja kaveriksini avasin napsun ja teidän rakkaiden napsulaisten sanoja aloin tavata.
Kalustoon kuuluvien aamuaskareiden lisäksi silitin osan pyykkiäni. Täytän itseni parilla lusikalla proteeni nimisellä polttoaineella, otan "rollini" telakalta ja potkaisen käyntiin. Suunnistukseni kohde on Lindl-niminen kauppa.
Ja rahankiilto silmissäni vien pari riviä lottoa vetämään.
Päivemmällä kirjoittelen päivä- ja muistikirjaani, sekä runoja ja mietteitä, mitä mieleeni tulee. jos tulee.
Yllätyskin voi sisältyä päivääni, sillä minun tyttäreni ilmestyy usein tänne ja sanoo nyt kolttua päälle ja
lähetään käymään siellä ja siellä. Tärkeä asia: lämpötila on nyt 21 ja tuulee. Ei paha.

Lähetän lämpöisen hellän voimahalauksen Mariaanalle ja kaikille meidän kerholaisille, tuomaa voimaa ja iloa koko päivään.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja saat nyt vuorostasi voimahalauksen minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 06:21

Huomenta,kiitos samoin!Ei erikoista suunnitelmaa.Kaupassa vissiin käydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 07:47

Raaka totuus edessä...Valvottu yö ja murtuneita kylkiluita...Että semmoiset kesäjuhlat oli minulla ja joudun jonkun päivän sängyssä viettämään ja:IHAN OMA SYYNI....!
Joten ei aihetta valittamiseen vaan hammasta purren kestän ja yritän viisastua.....

Lähteet:
Alkoholi ja pizzan haku polkupyörällä =EI JÄRKEVÄÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 08:54

Minulla on täällä 3 pikkuihmistä ja aika kuluu heitä passatessa hyvin, huomenna menevät kotiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 09:56

Huomenta! Nukuin pitkästä aikaa koko yön ja olen hyvällä tuulella. Netissä menee tänään paljon aikaa. Aamulla hoidin jo puutarhan ja nyt pesukone käy. Syömme kotona hyvin ja koko illan katsomme telkkaria. Sieltä tulee tänään hyvä leffa ;" Geishan muistelmat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 13:22

Iltapäivää parvekkeella viltin alla nukutti niin mainiosti kun tuo paahtava ja hiostava hellekausi on ohi, mutta pakko oli kömpiä ylös. Ei edes venäjän savut haitanneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:56

No nythän meillä alkoi hulinat, miniäni viettää 30 vuois juhliaan eräässä ravintolassa ja kaikki nuoret ovat sinne menossa joten noita lapsenlapsia on jaettu useammalle mummoille ja meille näitä tuli kolme tyttöä..
on 5.5kk, 4v ja 6vuotias..
Minäkun olen klenkka niin isäntä kohta lähtee noiden kahden kanssa seikkailupuistoon ja minä nukutan tuon pienemmän parvekkeelle ja pääsen ruuan laittoon..

Ja miniä pitää meille vanhemmilleen ja meille ensi lauantai 30 vuotis juhlat, menemme silloin heille yöksi ( silloin he ovat järjestäneet myös omat lapsensa hoitoon jotta saadaan olla kuudestaan), saunotaan ja vietetään yhteistä aikaa kenenkään huolehtimasta mistään..
Ainoa ongelma on minun ja heidän koira, mutta poikani on minun koiralleni hommannut hoitajan kotiin, jonkun kyllä lapsistamme) ja Piki on eka kerta silloin poissa yön minun näköpiiristäni HUH HUH.. On kyllä hyvää oppia kun elokunn lopussa pitää olla minusta erossa 8 päivää..se on jo varmaan Pikin mielestä todellinen hylkäys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 17:10

Aamuni aloitin ikkunaremontilla. Nyt olen jo ensimmäiset maalaukset tehnyt. Sitten maalasin sokkelin. Menossa on juuri oven öljykäsittely. Välissä kävin Iittalan outletissä vähän shoppailemassa. Palkitsin itseäni ostamassa Paratiisisarjan mukin ja asetin, koska oli viimeinen päivä, kun saatoin käyttää asiakasetualennustani, 30 %, pitihän siis jotain sitten ostaakin. Kohta jatkan taas maalausta, välillä pitäisi kai syödäkin jotain, mutta söin niin tuhdisti aamulla, että ei ole nälkä vieläkään. Hyvinhän tämä päivä tässä on mennyt, kiitos kysymästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 19:09

Iltapäiviä Mariaana. Minä nautin täällä kotonaolosta. Ja laukkua pakkailen, huomenna olen lähdössä reissun päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:58

Välillä poikkesin Barselonassa yleisrheilun EM-ksoissa ja kuuntelin Yle-Keski-Suomen Ralliradioa netistä kokopäivän. Niin ja tuli alan nettisivulta seurattua livenä tilanteen kehitystä myös numesisessa muodossa. J-M Latvalalla hermo piti Citroen miesten hyökkäyksiä vastaan.
Myös Kankkunen pisti rallitilastot uusiksi ajamalla MM-pisteille. --- Hyvä Juha!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:01

Lauantaipäivän vietin palaamalla kotiin Ahvenanmaalta ja illalla ihailimme isolla joukolla Suomen suurinta ilotulitusta Jyväskylän satamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:37

Sähköjä odotellessa.