Mitä mieltä olette "naamakirjasta"? Onko itselläsi profiili Facebookissa?

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 23:38

ei ole profiilia ja sen vähän kun tutustuin asiaan niin ppätin ettei tämä ole minua varten ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2010 - 00:06

Naamakirja löytyy. Muutaman kerran viikossa käyn vilkaisemassa tärkeimmät tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 05:03

Edelleenkin sitä mieltä, että en tarvitse sitä eikä se minua. Epäluotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 06:18

Ihan mukava.Profiili löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 06:57

Näppäie T:Glad niin näet...;-)
Tosi hyvä juttu pitää kaukasisiin sukulaisiin yhteyttä ja vaihdella valokuvia.Minulla on jenkeissä ja intiassa ystäviä ja naama on paras(ja ilmainen)tapa pitää yhteyksiä kauemmas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 09:10

Välillä olen ja en. menin sinne juuri sen vuoksi kuin tertsikin, näen kaukaisen lapsenlapseni ja kuvia sieltä.
Samoin nuoreni, jotka ovat siellä, muistavat minua usein miellään ennemmin Facen kautta, kuin sähköpostin. En ole levittäytynyt laajalle alueelle, vaan pyrin piirini pitämää pienenä.
Puolesta ja vastaan, mutta asetuksillahan sitä saa jotenkin kuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 09:57

Naamakirja löytyy, mutta käyn siellä harvakseltaan. En ole oikein innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:22

Huomasin kk pari sitten olleeni rekisteröityneenä melkein 2v,mutta unohtanut asian eli ekoja viestejä vaihtanut vasta nyt ja löytänyt hauskalla tavalla entisiä työkavereita ja kadonneita ystäviä.Olen takin kääntäjä,nyt,kun huomaan olevan harmittoman hauskaa puuhaa,toisinaan.Asetukset hoitavat vain ystäväringin asiaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:35

Kyllä on ja siellä minulla on kotieläimemme kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 13:27

On profiili tosin samalla kuvalla kuin napsussa. On pyydelty sinne, mutta aikamoisia tietovuotoja tuntuu olevan ja tykkäämällä matoja ainakin oli tarjolla, joten käyttö ollut minimaalista kun en ole syventynyt niihin mahdollisuuksiin ja saattaapi olla että katoan sieltä, minulle napsu ja windowsin messenger riittää hyvin joka on varsin selkeä ja helppokäyttöinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:36

Kyllä löytyy ja päivittäin tulee sinne usein kurkattua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 16:07

Olen kyllä, mutta tiukan asiallisessa käytössä olen pitäytynyt.
Ei siis ole satoja "kavereita", puhumattakaan tuhansista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 16:24

Profiili löytyy, mutta en käytä. On poistettavien joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 21:09

Ei oo, ei tuu, eikä tilata... Tämänhetkinen ajatusmaailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:03

Naamakirjassa olen mukana ja sen kautta lähettelen muutaman tuttavani kanssa viestejä. Joskus laitan kommenttia jonkun tutun seinäkirjoitukseenkin, mutta omaa tilaani en ole vielä koskaan sinne päivittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:37

Paljon kysytty aihe. En edelleenkään ole kiinnostunut muusta kuin Jope Ruonansuun Naamakirjasta.