Millainen on unelmamökkisi?

Täytyykö olla veden äärellä?

Avainsanat: unelmamökki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2010 - 11:09

Unelmamökkini on oikeasti talo, joka nousee upealle paikalle rinteeseen, järven rannalle. Tontti jo on ja piirustukset lähes valmiit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 21:43

Sunniteltu on, mutta toteuttaisin sen sitten vasta jos saisin noista lehtitilaus-,mainosjutuista sen oliko nyt kerran kuukaudessa arvottavan 75 000 euroa. En muista montako kertaa se rävähtää.
Huh huh, nyt taitaa mennä yö unet haaveita kutoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:20

Kyllä oma riittää ja on kapealla kannaksella kahden veden välissä. Ehdottomasti veden äärellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:38

Unelmieni mökki on hirsimaja jossain kaukana kaikesta mäntyisellä kaistaleella. En tarvitse vettä, ainakaan paljon - pieni puro riittäisi jos halkoisi tonttia. Laittaisin pihalle suihkulähteen ja paljon kukkia. Ja silloin ottaisin kyllä koiran jos saisin asua siellä vuoden ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 23:20

Unelmieni asunto on yksinäisellä rannalla tyrskyävän meren äärellä. Olen onnistunut aika lähelle nykyisissä asunnoissani. Ei nyt ihan tyrskyjä, ainakaan jatkuvasti, eikä niin kamalan yksinäistäkään, mutta järveä ja merta on riittävän lähellä. Mökistä en haaveile, en ole mökki-ihminen sanan varsinaisessa merkityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 23:47

Asuntovaunu, sillä voi helposti aina halutessaan vaihtaa maisemia rannan, niityn ja metsän välillä, sekä naapureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 04:59

Hyvä mökki on nytkin, mutta jos unelmista puhutaan niin se voisi olla sellainen missä voisi asua joskus talvellakin. Mökissä olisi torni ja siellä kaunis huone suurilla ikkunoilla järvelle tai merelle päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 09:37

Ihana hirsimökki meren rannalla...missä on ihanat kalliot rannassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:02

Aivan meren rannalla, suuret ikkunat joka ilmansuuntaan ja suuri sänky, josta voi katsella merta. Etenkin myrskyisinä päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:33

se on sellainen jossa on tilaa olla ja asua kesäisin missä on myös uimaranta aivan vieressä.Ranta on hyvä eikä mikään muta järvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 12:10

Kyllä se on tämä vanha tölli, meillä on uima-allas pihalla ja kaunis piha, sekä lyhyt matka torille 1,5 km . Ja kaikki mukaavuudet löytyy eikä ole edes hyttysiä kiusana, joka aamu voi tästä töllistä lähteä hakemaan mansikoita ja hernettä ja reissu kauppaan kestää yhteensä 1 tunnin ja tuoretta hyvää on pöydässä tarjolla, ja grilliruokia valmistan katoksen alla. Ei tämän parempaa mökkiä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:18

Hirsimökki, sauna laitureineen järven rannalla..
ei lähellä naapureita..
mukavuutta saisi olla sähkön ja lämpimän veden verran..jääkaappi totta kai..
ja tiskit saisi suorittaa ulkona vanhan ajan tyylillä pesuvadeista..
voisipa olla jotain kasvamassa mansikkamaa, viinimarjoja ja perunoita tietenkin..
ja tietenkin grilli ja savustuslaatikko myös..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:06

Nykyinen vastaa haaveitani. Hirsimökki, jota ei ole käsitelty myrkkylakoilla tai maaleilla. Luonnontilassa oleva mänty/kalliotontti, jossa ei tarvitse tehdä puutarhatöitä. Lähdelampi, jonka vesi on niin puhdasta, että sitä voi vaikka juoda. Paljon metsää ympärillä ja naapurit sopivan kaukana. Puhtaat marja- ja sienimetsät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 00:45

yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tässäkin asiassa ...

valperi.blogspot.com/2010/06...saari.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 01:42

Tämä missä nyt olen evakossa, kun annoin asuntoni vuokralle.
Itse rakennettu ja suunniteltu ja kaikki on tasan niin hienoa kuin näissä olosuhteissa voi olla.
Valperin mökin maisemaa ei lyö mikään, mutta tänne pääsee autolla, eikä mukavuuksista tarvitse tinkiä.
Kaikki on kiinni asenteesta ja elämässä kannattaa joskus tehdä kompromisseja. Sanoisin fifty-sixty tasapeli Valperin kanssa tässä elämäntilanteessa. Tosimies kyllä muuttaisi purjeveneellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 07:40

Voi sanoa että asun unelma mökissä ja paikassa ,olen tässä ollut 40v.tta.Se on metsän ja peltojen keskellä, lähellä pientä suoaluetta.Luontoa ja eläimiä ympärillä ja lampia.Useampi rakennus,maatakin senverran että toinen ei löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:17

En haluaisi mitään kesämökkiä. Siitä tulisi kuitenkin sellainen työleiri, ainakin minun kohdallani. Matkustelen mielelläni .Haluan katsella kaikkea uutta. En hyttysiä ja paarmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:34

Uiva kesämökki tyynellä järvellä.