Matka mökillesi, onko se iloa vai tuskaa?

Lisätty: 30.07.2010 - 21:21

Hermostuuko jälkikasvu autossa kuumuuteen?

Avainsanat: matka kesämökille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 01:50

matka mökille on aina pieni seikkailu, siihen ei tuskastu kukaan, monille se on paras osa mökkireissua ....

valperi.blogspot.com/2010/06...saari.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 21:54

Matkaan yleensä yksin. Kyllähän matka on iloa... Sinisiä ajatuksia, ihania unelmia, ja muuta kivaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:32

Jälikasvu on aikuista porukkaa joten ei hermostuta eikä ole koskaan kyllä hermostuttanutkaan. Kyllä tuo 75km ilmastoidussa autossa menee ihan mukavasti. Huomenna taas ja jälkikasvua ja koiria mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:42

Mökkimatkani kestää vajaan puoli tuntia, joten sen kyllä jaksaa vaikka miten päin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 02:22

Ei juuri huomaa koko matkaa kun asumme siellä.
Jälkikasvu ei hermoile missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 05:09

Iloisesti sinne pyörähdän...sillä mökkimatka kestää pisimmillään 5 minuuttia...jos jään välillä marjoja suuhun keräämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:03

Peelkkää iloa ja riemua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 13:17

Ei minua mökkimatka murhetta aiheuta, istun tyyriiinä toisten kyydissä. Enempi minulle murhetta nykyisin tuottaa oleminen siellä. Tai ei nyt sanaa murhetta voi käyttää, mutta tarvitsen jonkun verran toisten apua
mm. epätasaisessa maastossa ja murehdin sitten toisten aikaa ja olemista.
Vähemmän enään niitä matkoja teen, sillä olen jo niin mukavuutta rakastava itseni, että olen täällä
kodissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:44

Ei ole mökkiä, mutta on tullut oltua muiden mökeillä joskus vuosia sitten kun lapset olivat pieniä..
Silloin hieman oli noiden lasten kanssa kismaa mutta sitten laskettiin erivärisiä autoja joten matka sujui paremmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 16:36

Kotipihalta matkaa Airiston rannalle mökkimaisemiin 14 kilometriä. Keskusttasta 9 kilometriä, josta myös bussiyhteys kaksi kestaa tunnissa. Ei tietoakaan ahdistuksesta! "Riemumielin rinta tahtoo huutaa onnestain..." (mustalaisruhtinatar/Olavi Virta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:04

Vajaan tunnin mökkimatka taittuu ilmastoidussa autossa mukavasti, kunhan ensin kaksi kissaa on saatu viekkaudella ja vääryydellä napattua omiin koppeihinsa ja kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:42

Minä asun mökissä jatkuvasti.Ja matka tänne on aina yhtä ihana. Nautin kun tulemme kaupungista asioilta pois, kotiin päin.Erillistä kesämökkiä ei ole tarvinnut. Tämä on sitä kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:14

Ajomatkaa tunnin verran eikä siinä kukaan pahemmin ole koskaan hermostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 10:32

Karvainen jälkikasvu ei ilmastoidussa autossa tuskastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 22:27

On se onni, ettei ole vielä sellaista riesaa.Kesämökki. Kiitos ei.