Oletko joutunut lähipäivinä myrskyn uhriksi? Onko ukonilma riehunut teillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:54

Juuri kyssäriäsi edeltävänä yönä sain tuta sen voiman. Heräsin siihen kun teltta meinasi nousta taivaan tuuliin - itse nukuin siellä. Ja aamulla sitten koko kauheus sen tuhoineen selvisi niin minullekin kuin muutamille muillekin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 21:53

Ei ole onneksi ollut meilläpäin myskyjä..eikä ukonilmoja..Kyllä on myrskyt tehneet hirveitä tuhoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:29

No ei ole meidänkään seutukunnallamme vielä osunut kohdalle myräkkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:38

Kyllä eilen pystyvirtaukset riehui eilen tossa pohjoispuolella todella rumaa jälkeä tehden ja itse seurailin ukkostutkasta osuuko tänne mutta oli lievää. Savonlinnan ja Imatran väli on aikamoista kaaosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 09:50

viikolla yhtenä yönä oli aivan hillitön ukonilma, leiskui salamat yhtätehden ja kova oli rytinäkin, tuuli ja sade piiskasi voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:06

Suureksi pettymyksekseni Turussa ei ole ollut minkäänlaista myrskya. Ei edes sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:48

Pari yötä sitten tuli katseltua luonnon valonäytelmää ehkä Hangon suunnalla,yhtä räiskettä ,enkä olisis halunnut alla olla.Jopa raamatullisia näkymiä mereltä käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:40

Ei todella ole Turkuun tullut, hyvin pientä täällä on ollut..
Mutta on tullut luettua noista joissa on oikein pelottavaa ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:47

On kiertänyt meidän paikan.Siitä olen iki onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 10:26

pääkaupunkiseudulla sadattelu on ollut hyvin kohtuullista, ei mitää rajuja juttuja