Jos olet lopettanut tupakoinnin, mistä syystä?

Avainsanat: tupakointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:52

Tietenkin terveydellisistä syistä. Samoin niiden takia aloitin uudestaan enkä enää lopeta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 21:18

siitä on jo yli 10 vuotta kun lopetin, päätin että lopetan, en tarvinnut hokkuspokkuskonsteja, ei laastareita eikä purkkaa, eikä muutakaan pahetta tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:26

Koska en ole sitä milloinkaan aloittanut, niin en ole lopettanutkaan. Niin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:44

Olen lopettanut hetken mielijohteesta mutta älä kysy milloin kun päivämäärää ei ole ylhäällä tai oikeastaan en ole lopettanut enkä lakossa mutta en ole savutellut vuosikausiin. Niin helppoa se oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:27

Aikaa ilman röökiä on kulunut n.15v,jäi vuodenvaihteessa kovan flunssan takia.En koskaan ole sen hajua sietänyt flunssasena ja meni kevät ilman jopa Lapin ihanalla laskettelulomalla!!Syksyllä keksin pystyväni olemaan ilman tupakkaa ja jtämä tilanne atkunut muutamaa vuosittaista pikkusiggeä lukuunottamatta.Så simpelt o enkelt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 12:54

No en ole lopettanut vielä, mutta taitaapi tulla ajankohtaiseksi, kun lääkäri tällä viikolla siihen malliin puhui jo alustavasti kun tuon jalkavaivan kanssa oleskelen nyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 16:27

Olin välillä viisitoista vuotta ilman silloin kun pojat oli pieniä. Toitakymmentä vuotta sitten aloitin uudelleen ja tuskin enää lopetankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:44

Olin sellainen seura tupakoitsia meni 1-2 tupakkaa viikossa.Lopetin aika pian aloituksesta. Huomasin että ei kuulu ihmisen elämään.Pää tuli kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:19

Nuorempana sauhuttelin ravintolailtoina, mutta iän myötä ravintolassakäynnit harvenivat ja tupakatkin unohtuivat jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 21:10

Pakkolopetus sydäninfarktin jälkeen.Laastareilla.Muuten ei olisi onnistunut.Olen ollut polttamatta 6 vuotta.Poltin aikaisemmin noin 40 vuotta.Ei ole tehnyt mieli tupakkaa, olen katunut sitä, että joskus aloitin. Tupakka on sellainen peijakas, että se määräilee ihan tarkkaan ihmistä!