Kysymys "lapsinapsulaisille" niinkuin joku meitä kutsui: Kuinka paljon viikkorahaa saat?

Eli voitko kertoa ikäsi, kuinka paljon viikkorahaa saat, ja jos viitsisit vielä kertoa mitä saat tehdä sen eteen.. ja kiitos ^^ <3

Lisätty: 07.09.2008 - 12:59

Kyllä täällä jonkin verran lapsia ja nuoria on, eivät kaikki netin käyttäjät ole aikuisia.

Avainsanat: viikkoraha kysely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 19:08

Olen 15 ja mä en saa viikkorahaa vaan kuukausirahan, joka on 30 €..
Ei sillä oikeen kuukautta pärjää kun pitäs vielä linja-autolla kulkee paljon.. KAIKKI HINNAT ON NOUSSU ! ;´((
Aluksi kun aloin kulkea bussilla niin 35 km matka maksoi 5.80€ ja nyt se maksaa 6.50€

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2008 - 08:53

En oikein usko,että joukossa on oikeasti lapsiNapsulaisia.Kysymykset,joita he esittävät,tuntuvat aikuisen tekemiltä.Ovat vaan laittaneet jostain syystä iäkseen esm.10 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.09.2008 - 11:01

Mä en saa vikkorahaa, vaan sillo ku tarvin jotain. tai no jos tekee jotain pihatöitä yms. niin siten saa tienattua vähän. oon 15.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 16:50

mun palkka tuntuu nykyisin lähinnä viikkorahalta kun hinnat on nousseet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 07:39

yksi kummityttö 10v käy kerran viikossa tekemässä jotain pientä palvelusta ja saa 5 €, vähän niinkuin viikkorahana