Oletko jo tutustunut tai käyttänyt ?

Netcycler on ilmainen ja ympäristöystävällinen internet-palvelu, jossa voit hankkia ja laittaa kiertoon käytettyjä tavaroita.
www.netcycler.fi/

Avainsanat: ympäristöystävällinen kierrätys internet-palvelu käytetyt tavarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 12:02

en tätä ole käyttänyt , mutta otin kyllä muistiin kirjanmerkkeihin ja palaan katsomaan sinne , jos tarvetta löytyy tai päinvastoin .. kiitokset hyvästä linkistä :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 12:08

Enpä oo kuullukkaa. Ihan hyvä ajatus. Tähän mennessä oon käyttäny kirppiksiä ja ilmoitustauluja, mutta tuo kuullostaa ihan järkevältä jutulta. Laitetaanpa korvan taakse muitten hyvien, vielä kokkeilemattomien ideoiden joukkoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 13:05

Tuttu juttu!
Mutta en ole tarvinnut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 14:39

uusi juttu minullekin, pitääpä katsella oikein ajan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 17:15

Ei huono vaihtoehto tavaroiden kierrätykselle. Pitääpä katsella tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 20:36

En tarvitse tuollaisia tavaroita, eikä ole mitään pois heitettävää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 21:46

En oo ollut tietoinen... tähän asti oon vienyt tavaraa paikalliseen kierrätyskeskukseen. Hyvin ovat kelvanneet sinnekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:31

Aivan uusi juttu minulle, mielenkiintoinen sivusto. Siirrynkin tästä seuraavaksi sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:35

En tunne asiaa mutta paikallisesti olen ilmoittanut radio/lejti kun anna tavaraa pois niin menee ainakin tarpeeseen ja tossa on 5 jätesäkillistä vaatteita keltaiseen konttiin menossa.Toivon että moni saa iloisen mielen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 13:28

Kiitos palisanteri jälleen uudesta tiedosta, muistiinpanoni täyttyy tuota pikaa uusista asioista, joissa voin käydä katsastamassa kun aikaa ja tarvetta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:46

En ole kokeillut. Meillä tuollainen ilmainen roinan säilytyspaikka on varasto.