Onko ilma viilentynyt paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa nyt mukavan viileää ja raikasta viimeöisen ukonilman jälkeen,mittari näyttää + 23C.

Avainsanat: salamoita jyrinää vettä kaatamalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 08:56

Huraa, kyllä on. yöllä on satanut ja nyt mittarissa 22, Viilehkö tuuli käy.
Elämä taitaa sittenkin voittaa kohdallani, ilman suhteen. Sydän aikoi sanoa sopimuksen irti helteillä.

Lisätty: 10.08.2010 - 10:01

Kiitos kaikille vastauksen valitsijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 09:28

Kyllä on viileämpää, mutta tästä pitää nauttia täysin rinnoin, mutta kumminkin niin lämmintä ettei pitkähihaisia puseroita tarvitse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 09:36

onneksi on, vain +20C virallinen lämpötila,
ja yöllä ripauttanut vettäkin ilman salamoiden leiskuntaa.
( eilen oli jopa +34C )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 10:29

Aamusella oli 20 asteen pinnassa ja tuli muutama pisara taivaalta (ei satanut), sekä pivistä. Tunnin kesti ja aurinko alkoi paistamaan. Nyt jo 23 asteen pinnassa ja yhä lämpenee. Kolme kertaa "satanut" heinäkuussa. Niinkin paljon kuin 2 mm, 3 mm ja 1 mm. On sateet ja ukkoset kiertäneet tämän paikan Airiston reunalla. Yleensä sateen raja kulkee tuossa kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 11:27

Heräsin yöllä, kun tuuli kovaa ja pari kertaa jyrähti oikein kunnolla. Vettä satoi vain ripauksen niin, että se myräkkä meni taas meidän ohitse jonnekin muualle. Viilentynyt on kivasti Ihan siedettävä sää lähteä duuniin. +23 taitaa olla nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 12:00

ihanaa on viileempää ..nyt just koht suunistan tuonne marjapuskiin ja alan keittää kesäkeittiössä marjamehuja .. siihen hommaan on tämä ilma ihan passeli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 12:31

Viimeöisen kunnon ukkosen ja sateen jälkeen ilma on ihanasti viilentynyt! Eilen oli +33 ja nyt +25, tosin aika kosteeta. Ei tosiaankaan tarvii ennää tulla tollasia lämpötiloja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 14:43

mitä nyt vaivaset kymmenen astetta lämpötila putosi, onneksi oli varaa siihenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:32

Viilenihän tuo, ja mukava on olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:40

Onhan se kisuäiti kuten tiedät onneksi se pahin ukkonen ja syäksyvirtaukset meni meidän pohjoispuolelta tehden melkoista tuhoa. vettä olisi saanut sulla enemmin . Seurailin Mustolan ukkostuttkaa ja ja kattelin milloin tulee rajan yli. Pietarissa alkoi kuivua ja jämät tänne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:30

Kyllä se on viilentynyt monta astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:45

Muutamalla asteella viileni tilapäisesti - helle hellii edelleenkin. Siis tuona kysymyspäivänä, eilen oli vielä 27 varjossa mutta tänään on tällä hetkellä vasta 23 varjossa, kurjaa sanon minä.