Tietääkö kukaan,onko Imatralla vielä makkara Baari?

Avainsanat: imatra makkara baari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 20:09

tämän tiedon mukaan on:
tpr.ekarjala.fi/toimipaikka/..._ID=130545
TM Catering
Kioski, Makkarabaari
Tainionkoskentie 73
55120 Imatra

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 20:12

Kysyppäs Timpalta. Se tietää kaikki tapahtumat itä-rajalla välillä Imatra - Lappeenranta - Joensuu. Nyt on tietysti katsomassa Moskovan metsäpalon savuja rajalla, eikä näe savusumussa yhtään mitään, ei edes läppärin ruutua. Mutta........annappa olla kun sunnuntaina savut selkiää pikkuhiljaa ja häipyvät pohjoiseen ja Timppakin löytää kotiaan, jos ei törmää karhuun ja pakene puuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:15

Löytyy kyllä tässä linkki, osoitteineen

tpr.ekarjala.fi/toimipaikka/..._ID=130545

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:24

Tossa jo kerittii edelle mutta Vuoksen kalastuspuistosta saat hyvää savavu lohta tai sampea, äläkä ihmettele sitä sammen "silikoniletkua" se on sen selkäranka ja ruotoja on turha etsiä kun niitä ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 21:06

tätäkö kyselit

www.uutisvuoksi.fi/Uutiset/2...8135033/17

toukokuussa on jatkoluvat myönnetty

www.imatra.fi/djulkaisu/koko...0-5766.PDF

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 21:42

Tarjouksessa näkyy olevan sen seitsemän sortin makkaraa, vanhan ajan tanssipaikkojen muistona
höyrymakkaraa saa ko.paikasta, sekä kommenttien mukaan kunnon ryynimakkara, jota sieltä myöskin saa
kunnon sinapilla maustettuna on aitoa viagraa.

Lähteet:
Imatran makkara Baari esittelystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 23:40

Itse käyn silloin tällöin imatralla.Mutta eipä ole tullut puheeksi makkara baari.Kyllähän siellä kaikea on.
Komee koskikin sitä silloin tällöin katsastetaan.Ennen oli hyviä yö kippareita mistä sai ostaa kunnon höyry makkaraa ja nakkeja .Kotitekoisella sinapilla ja ketsupilla.Oli oikein suuhun sopivaa sinappikin.
Oikein ikävä tuli kun meninin noin kauas ajatuksissa.Niin mahottoman hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 21:30

Onhan siellä. Myyvät HK:n tuotteita pelkästään. HK plöö höyrytettynä 1/4 osa 2,50 ekee. Davai, sinne vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:39

Onneksi en ole niin makkaran perään että ihan baariin asti pitää sitä mennä nautiskelemaan. Sitä kuten sitä toistakin yleensä baarissa nautittavaa saa ostaa ihan lähikaupastakin. Tulee jopa edullisemmaksikin.