Kutsuuko sinua Kotkan meripäivät?

Meitä saattaa kutsuakkin ja se ois sitten huomenna.Kotka on kaunis kesäkaupunki.Poikani asui siellä viisi vuitta.

Avainsanat: kotka meripäivät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 20:12

olisipas hauska sinne ajaa hurauttaa, mutta enpä taida ehtiä.
pitkä aika kun olen viimeksi Kotkassa pistäytynyt.
kavereitakin olisi vielä jäljellä Kotkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 20:07

Meitä ei kutsu, me menemme huomenna pikkuiseksi aikaa Aurajoenrannan johonkin ravintolalaivaan istumaan, kun muut käpyttelevät DBTL:ssä, mun kävely on kaikkea muuta kuin kävelyä.. klennka edelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:28

Kaikki sattuu aina samaan aikaan,huomenna kesäteatteri votkaturistit vielä kun ehtii ja lauantaina jälkikasvun kanssa mökille. Täytynee etsiä ohjelma vieläkö siellä sunnuntaina on toimintaa tai pirauttaa Kotkalaiselle tuttavalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:45

Ei kutsu, viimevuonna oli ainut kerta kun osuin "Partasen" laivalla pysähtymään siellä avavajaispäivänä.

Lisätty: 30.07.2010 - 00:03

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-55--Kotka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 21:04

Kutsuttu on, mutta ajoitus ei ole soiva, harmi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 21:23

Eipä ole suunnitelmissa minulla, voisi olla raikastakin, mutta, mutta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 22:34

Tänään kutsui Tampereen kukkaisviikko.Kotka saa jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 23:58

Houkuttelisi kyllä, mutta on muuta menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 00:56

Monena vuonna olen ollut ja niin olin viime vuonnakin. Nyt vaan ei ole mahdollisuutta lähteä sinne. Kutsu on käynyt toisaalle jo ajat sitten.

Skijumpers fly like an eagle = Mäkihyppääjän kärpänen tykkää kotkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 01:06

Onhan se Kotkalle iso ja hieno juttu ja olen monesti käynyt Meripäivillä, mutta vielä 70-luvulla se oli vielä jotenkin kohtuullista ja meriaiheista, nykyään se on sellainen "Helppoheikkien" markkinatori ja paisunut vähän järjettömäksi hulabalooksi. Hotellien ym majoitushinnat on ainakin kaksinkertaiset ainakin Karhulaa myöten, jos yöpaikkaa edes mistään löytyy.
Silti suosittelen muille, jos ei ole koskaan käynyt niin on se jotenkin näkemisen arvoinen jos tykkää ihmisruuhkasta, minulle riittää.
Samalla suosittelen tutustumista muihin kohteisiin: Sapokan vesipuisto, Maretarium, Sapokanlahti, Katriinan Meripuisto, Langinkoski, Santalahti ...
karttapalvelu.kotka.fi/map/map.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 07:08

Kyllä olin eilen illasta meripäivillä..Avjaismasissia katsellessa tuli mukava ukkoskuuro...Voi olla että meripäivien veitto riitti siihen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 14:49

Ei vaan rallihumu :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 19:14

Mökin ahvenet ja hauet kutsuivat jo aiemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:04

Kyllä jojka vuosi ,käyty on vuodesta 1900 ???>2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:33

En ole Kotkaan matkaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 22:22

Pari kertaa olen käynyt ja se riittänee, vähän kuin Helsingin vappu, jota myös välttelen. Kotka on kaunis ja mukava kaupunki kesällä ja talvella, etenkin ihailen Sapokan puistoa, joka on yksi kauneimmista näkemistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:37

Ei kuulunut kutsua. Parempi niin, ei siellä ole kuin örveltäjiä ja rahanahneita kaupustelijoita.