Mistä olet iloinen ja onnellinen juuri tänään?

Kategoriassa mikä vaan. Minä suorastaan hypin onnistumisen iloa...
www.napsu.fi/matkailu/matkak...9--Keitele

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 00:04

Olen iloinen siitä, että asiani ovat niin mukavalla mallilla, että en kehtaa edes kertoa.
Toki sitä on kaikenlaisia vastoinkäymisiäkin, mutta vaaka on ainakin toistaiseksi kallellaan sille paremmalle puolelle. Sääkin on samaa luokkaa, joten mikäs tässä on ollessa.
Mukavaa kesänjatkoa kaikille Napsulaisille!

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi. Mitähän ihanaa sinulle liekään tapahtunut? Joka tapauksessa olen onnellinen ja iloinen puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 18:01

Ihan yksinkertaisesti tästä päivästä ja nautin olostani ja jos luoja suo niin viikonloppuna jälkipolven kanssa mökille ja grillaillaan ja uidaan sillä onhan kesää vielä jäljellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 18:35

Kesän viimeisistä mansikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 19:06

Olen onnellinen tänään ja aina tästä sopeutuvasta puolisostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:03

Olen onnellinen, vaikka murheita riittää tosta jalasta, mutta odotan vajaa kuukauden päästä olevaa Turkin matkaa,klikkaillut Kusadasin kertomuksia ja kuvia..
Veljeni on vaimon kanssa ollut tiistaista asti Sidessä joten sieltä saan tuoreimmat jutut...
Lapsenlapsi tuhisee melkein yöunilleen, vanhemmat ovat DBTL:ssä töissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 20:53

Olen oikeastaan onnellinen siitä, että leikkimökin vallanneet ampiaiset pistivät juuri minua käsivärsiin eikä pientä isäntää, jonka tärkeistä tavaroita olin sieltä hakemassa. Nyt turvottaa ja kutisee molemmat käsivarret, täytyy odottaa, että menee itsekseen ohi. Varoiksi hain kyllä lääkkeet apteekista, mutta en aio niitä ottaa, ellei ole ihan pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 23:47

Kun ukonilma ei tullut meille .Ei sitä tarttis ollakkaan.Säästyi pelkäämiseltä.Mulla ulkona kukkii amppeleissa käärme kaktukset ,isoina punasina kukinnoin.Meinasivat viime syksynä paleltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 18:09

Mietin kysymystäsi viime yön unettomina tunteina.
Ajattelin miten vähän minä tarvitsenkaan ollakseni onnellinen joka päivä.
Eilen, tänään ja ehkä vielä huomennakin.
Se vanha "vainooja" sairaus ja kipu, elämänvoimien väheneminen, vähentävät elinpiiiräni.
Elämänilo silti säilyy, vaikka joskus lepattaa ja hiipuu, mutta nostaa sydämen riemulauluun usein.
Olen onnellinen, että minulla on vielä paikka omassa kodissani, jossa saan elää. Valmista ei minun hommistani tule koskaan.Olen saanut eilen ja tänäänkin kantaa oman korteni siihen kekoon, jota olen rakentanut. Elin täydesti eilisen, Ystävästäni, joka luonani oli viisi viikkoa ja jaksoi pestä minun yli kaksimetriset parvekkeen ikkunat, siitäkin iloitsin eilen.Keittiökkaappini hyllyt ovat vapaat rasvaisuudesta, uuni kiiltää K2 R-jäljiltä, kuin uusi. Nämä ovat juuri niitä arjen pieniä askareita, jotka
saavat onnellisuuteni ja kiitokseni eiliselle ja tällekin päivälle.

Lainaan Piia Perkiöö tähän loppuun.

Minäkö murehtisin! Jumala tulee luokseni
joka päivä ystävänä kohtaa minut kiireettömänä ja huolehtivana,
antaa rikkautta jota ei rahalla saa.

Ja kun hän illan tultua kysyy: Puuttuiko mitään?
minä vastaan: Herra ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:20

Perheestäni, hyvistä ystävistä, terveydestä, kesän lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:36

Vain ja ainoastaan ihanasta kesäsäästä. Siitä saan nauttia ihan täysin siemauksin eikä tarvitse palvoa kuin aurinkoa.