Onko ruoka maittanut näin kuumalla. Mitä tulee päivisin syötyä.

Tänään tein sen kesäkeiton ja hyvää oli.Muuten silliä ja perunaa. Ettei tule suolan puute,kun hikoilee ja juo paljon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 22:50

Kiitos kysymästä, maistuuhan tuo.
Myöhäistä lounasta pistelen poskeeni. Kahvikeittimellä laitettua muusia ja pakstimen perältä broilerinfileitä, paistinpannu kun oli unohtunut uuniin. Päiväystä en viitsinyt niistä fileistä tarkistaa.
Aamiaiseksi laitoin paistipannulla keitettyjä nuudeleita. Olisivat muuten menneet roskikseen, mutta oli hiukka nälkä.
Kahvia menee pitkin päivää.
Ihanat ilmat, ei muuta voi sanoa.

Kysyjän kommentti

Kahvinkeittimellä se mummokin teki puuroa.Tulipa muisto mieleeni.Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 00:10

päivällä tulee syötyä vähemmän ja kevyempää ruokaa, mutta illalla tekee mieli jotain suolaista joten siihen käy silli / muna voileipä maidon kera..
Kahviakin tulee vähemmän juotua on useammin tuo vesikannu jääkaapissa siruunan viipaleella nostettu ja lisätty siihen uutta vettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:18

hyvin maittaa ja syödyksi tulee kaikki minkä juoksematta kiinni saan ... eli ei helle haittaa rakkainta harrastustani ja elinkeinoani (so. syömistä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:29

Aika heikosti mitta uusia prunoita ja silliä sekä vichyä ettei suolat häviä kehosta ei pelkkä vesi enää riitä näillä keleillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:19

Kyllä on maittanut, mutta syön vain kevyesti viiliä, jogurttia, puuroa ja voileipiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 17:00

Kyllähän se on tuo henkivakuutus pitänyt uusia syömällä joka päivä. Kevyttä, osin suolaista ja salaatit maistuvat oikein hyvin. Samoin keittoruuat. Grillimakkaraakin olen syönyt peräti kaksi kappaletta tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:24

Kyllä ruoka on maittanut, annokset ovat vain paljon pienempiä kuin helmikuun paukkupakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2010 - 09:33

Aamiaisen kaurapuuro maustettuna valkosipulilla ja mehukeitolla. Päivän päälle juotavaa ja vasta illan suussa saa menemään jotain vähän tuhdimpaa.
Ei se ruoka helteillä maistu, hemoglobiin vain laskee kun vesi kuurilla on.