Onko Napsulaisista Kreikkaan menossa?

Tässä linkki mikä pistää miettimään matkaa uudestaan!

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...amp;ref=fb

Avainsanat: kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2010 - 08:17

Kreikka ei kuulu tämän syksyn matkaohjelmaan. Mutta, vaikka kuuluisikin, ei kyseinen uutinen saisi suunnitelmia muuttumaan. Kreikka on kaunis maa, joka on täynnä historiaa, kauniita maisemia ja hyvää ruokaa. Jo niiden takia Kreikka on käymisen ja tutustumisen arvoinen paikka.
Tutkimusten ja uutisten mukaan Suomi on Euroopan vaarallisimpia maita, silti täälläkin asutaan, matkustetaan ja nautitaan kesästä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, samoin olen kanssasi yhtämieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 22:59

En ole menossa sinne, mutta jos olisin, ei tuo muuttaisi matkasuunnitelmiani.
Terroristelle ei pidä antaa periksi ihan helposti.Siitä nuo temput vain lisääntyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:11

en ole minäkään menossa, aivan muista syistä johtuen,
ja tosiaan on niin että jos tuon tason riskejä pyrkisi välttämään,
ei voisi minekkään matkustaa ei edes kotoaan poistua,
eikä sekään vielä mikään pomminvarma takuu olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 01:17

Rodoksella olen käynyt mutta turha samoja paikkoja koluta kun nähtävää ja koettavaa on vaikka kuinka paljon. Ehkä jokin euroopan kaupunkiloma voisi olla mielenkiintoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 21:09

Ei ole meinenki mennä Kreikkaan...ja olisi en peruisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:22

Joka puolella on noita pyssyn heiluttajia, emme vain tiedä kaikkea. Mutta en ole menossa Kreikkaan, hintataso saman kuin täällä. Samalla rahalla loikoilisin mieluummin Hangon kallioilla.