Miten vehkeesi sietävät hellettä?

Minulla sekoilee ysi sun toinen näyttö.
Digiboksit temppuilevat, auton mittarit sammuivat, puhelimissa näytöissä pimeitä segmenttejä jne.
Itse pidän tästä lämmöstä. Saisi olla aina tällaista. =)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 21:07

toimivat moitteettomasti, eivät ole auringon kanssa tekemisissä, paitsi auto joka kököttää talon päädyssä parkkipaikalla.
kotona joka huoneessa surisee jonkinlainen vekotin viilentämässä huoneilmaa.
ja sitäpaitsi seinäjoella on ollut sopivan viileä sää tänään, aamulla 6maissa oli vain +12C, oli tosi hieno tehdä lenkki Fiina-koiran kanssa, ja päivällä oli enintään +22C, niinkuin näkyy vieläkin olevan.
toista taitaa olla huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 21:05

Kiitos vain papiti kysymästä, kyllä tekniset vehkeet ovat vielä kestäneet helteen.
Odotan vain koska tämä fyysinen vehje lakkaa toimimasta.
Kiva kun voit pitää lämmöstä, minulle tämä on nyt liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:24

notkeasti pelittää kaikki vehkeet, no problems ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:27

Hyvin pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:41

Kitos kaikki muu toimii paitsi puhelimeni ( kännykkäni ) sekoilee, sammuu itsestään jopa kesken ouhelun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 22:22

Kaikissa laitteissa, joissa on tietokone pyörittämässä atk-ohjelmaa sekoilevat, kun ilman lämpötila esim. huoneessa nousee yli + 32-asteen pidemmäksi aikaa. Olen törmännyt töissäni tilanteeseen, jossa tietokoneet sekoilivat yksi toisensa jälkeen. Käyttö oli mahdotonta ilman täydellistä tuuletuksen ja ilmastoinnin järjestämistä huoneeseen.

Piru ihmettelee:
- Täällähän on aivan helevetin kuuma, ettekö te huomaa sitä?
- Tuuuaaa noi ni, tiäksää kato nii ko me sul eilä kerrottii, me ollaa
Porist, lume, jää ja kylmyyre maast. Ollaa vaa tyytyväissi ko päästää välil lämmittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 22:28

Ei mitään erikoista ole esiintynyt.Mutta jos ukkonen tulee sit ei tiedä onko mikään kunnossa.Ainakin tespelit irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:20

Ei minkäänlaista ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 09:02

Kyllä pelittää. Onkohan PC:ssäsi olemassa tuulettimen ohjausta varten painike tai sitten ohjelmallisesti ohjattu. Pitäisi joskus puhdistaa. Paras apuvälinen siihen on paineilma ns. spraypurkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:20

Ei ole vehjettä, mutta laitteet ovat sietäneet hyvin, kiitos kysymästä.