Miten toimii langaton hiiri?

Avainsanat: langaton hiiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 22:11

Hiiri ja sen lähetin toimii sen sisällä olevilla paristoilla, paristojen kestossa on suuria eroja, paremmat hiiret menee lepotilaan kun sitä ei liikuteta.
Paristoina 2 kpl AA tai AAA.
Vastaanotin saa tarvitsemansa virran USB-portista.
Ne on kaikki toiminnaltaan optisia (laser), ilman liikkuvia rullia.

Toiminta: fi.wikipedia.org/wiki/Langaton_hiiri
Hintoja: hintaseuranta.fi/tuote.aspx/26384

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2010 - 20:36

Hyvin, jos ei ole vitosen vehje.
Koneen usb-porttiin laitetaan mokkulan näköinen vastaanotin ja hiiri lähettää siihen signaalin.
Kätevä se on, kun johto ei ole alvariinsa takussa tai kinnaa jossain raossa.
Suosittelen myös langatonta näppäimistöä samaan syssyyn. Myyjät kyllä osaavat neuvoa, mikä sopii tarpeisiisi. Kovin montaa kymppiä niihin ei tarvitse sijoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:01

Voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu, mutta uusin äsken ja tulen nyt hyvin toimeen sen kanssa, joten nyt unohdan hiirihomman, kunhan tässä jotenkin kamppailee muiden nettiongelmen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:03

mulla on langaton hiiri M505, käyttömukavuutta ja tehokkaita ominaisuuksia.
näppärä vehje. usb-porttiin laitettava vastaanotin on todella pieni.
on myös Logitechin langaton näppäimistö pöytäkoneessa.
täällpä niistä lisää:
www.mustaporssi.fi/index.php...&p=450

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:35

Minulla on kaikissa koneissa Logitechin langaton hiiri. Tuo usb-porttiin tuleva palikka ns. mini mallia. Ei tule koneen portista kuin puolisen senttiä ulos. Kannettavasta ei tarvitse irroitella kun laukkuun pistää. Suosittelen käyttämistä. Mukava peli. On myös paketteja, joissa on langaton näppäimistö ja hiiri kumpikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 21:39

Meillä toisessa koneessa on langaton hiiri niin kuin nuo ylhäällä sanovat tuo usb porttiin tuleva, mutta toisessa on tavallinen hiiri jonka kumminkin katson toimivammaksi, ei ole mitään patteri ongelmaa, äijä joskus kiukustuu kun joutuu niitä vaihtamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 00:42

Tuossahan se tuli jo moneen kertaan mutta minusta tosi kätevä eikä edes kovin kallis investointi. Suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2010 - 05:21

Mulla on langaton ja se toimii tosi hyvin. Maksoi pari kymppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:19

Hyvin on pelannut langattomat, kunhan vain muistaa vaihtaa patterin tarvittaessa. Pidän yleensä virran poissa kun en käytä sitä, näin kestää kauemmin.